امکانات سپاه  در خدمت مردم است

مسلمی گفت: امکانات سپاه برای مردم است و هر کجا که مردم دچار مشکل شدند باید مردم در اولویت باشند و برای برطرف کردن مشکلات تلاش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از ساری، « سیاوش مسلمی» امروز( 17 اسفند) در آیین افتتاح همزمان 7 پروژه محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در حوزه عمرانی در دهستان کم برخوردار بخش چهاردانگه شهرستان ساری اظهار کرد: آنچه امروز شاهد بهره برداری بودیم با کمک مردم اجرایی شده است و اگر توسطپیمانکاران و نهادهای دولتی اجرایی می شد با این سرعت و کیفیت به نتیجه نمی رسید.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: دغدغه و حضور مردم و پای کار بودن مردم در پروژه ها مهم بود که اجرایی شد و مردم خود پای کار و در میدان بودند.

وی بابیان اینکه از افتخارات سپاه این است که از مردم برای مردم است، تصریح کرد: آنچه ما تحت عنوان سپاه داریم برای مردم است و در حوادث غیرمترقبه همواره با تمام امکانات با مردم و در کنار مردم هستیم.

 

مسلمی گفت: امکانات سپاه برای مردم است و هر کجا که مردم دچار مشکل شدند باید مردم در اولویت باشند و برای برطرف کردن مشکلات تلاش شود.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: اینکه برخی از مسئولان ادعای این دارند که مردم ارباب هستند؛ آیا منزل و معیشت مردم همانند اربابان است؟ و اگر ما خدمتگزار هستیم زندگی ما هم باید  همانند خدمتگزاران باشد؟

وی یادآور شد: منش و روش انبیای الهی همواره با مردم و عین مردم زندگی می کرند و فرقی بین آنان و مردم نبود.

 

به گفته مسلمی، با همه مشکلات مردم پای نظام بوده و هستند و در هیچ کجای دنیا چنین مردمی نداریم و مسئولانی که ادعای خدمتگزاری دارند، باید تفریح، زندگی و غذایی همچون همه مردم داشته باشند.

 

وی گفت: پروژه های مختلفی امروز اجرایی شد و برق خوشحالی را می توانستیم در چشمان مردم ببینیم برای خدمتی که برای آنان انجام داده ایم و این از عنایات رهبری است و فلسفه قرارگاه پیشرفت و آبادانی توسط سپاه برای محرومیت زدایی مردم است تا شاهد رونق مناطق و شادی مردم باشیم.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: تلاش داریم تا بیشترین پروژه ها با کمترین اعتبار اجرایی شود که مسائل تربیتی و آموزشی هم از دیگر برنامه های مهم در قرارگاه است که به همت علما اجرایی می شود و در روستاها کار فرهنگی و تربیتی می کنند و این با ارزش است.

مسلمی خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر با تشکیل قرارگاه از سال 96 تا 97 تعداد 20 پروژه اجرایی شد که عمده در جاده دسترسی، جاده بین مزارع، آب، لایروبی قنات و ساخت خانه عالم و تکمیل مساجد و در سال 98 و 99 هم از مجموع 41 پروژه در شهرهای مختلف مازندران 24 پروژه صد در صد اجرایی شد و مابقی هم تا 80 و 90 درصد در حال انجام است.

 

وی یادآور شد: در بخش چهاردانگه حدود 110 میلیارد ريال هزینه شده است که اگر خودیاری مردم و خیران نبود، باید 210 میلیارد ريال هزینه می شد که همکاری مردم موجب شد تا کارها اجراییشود و آنچه انجام دادیم وظیفه بود و امیدواریم نظام همچنان استمرار داشته و در سایه ولایت و رهبری براساس وظایف ذاتی خدمات رسانی کنیم .

 

به گزارش شبستان؛ بازدید میدانی از طرح های خدمات رسانی با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران در روستای کردمهر شهرستان ساری انجام شد.

کد خبر 1035150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha