اجرای ۲۴ پروژه با ۱۱۰ میلیارد ريال در چهاردانگه ساری به همت سپاه کربلا

مسلمی از اجرای ۲۴ پروژه با ۱۱۰ میلیارد ريال در چهاردانگه ساری به همت سپاه کربلا خبر داد و گفت: این پروژه ها با همت و تلاش مردمی اجرایی شده است.

« سیاوش مسلمی» در حاشیه آیین افتتاح همزمان 7 پروژه محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در حوزه عمرانی در دهستان کم برخوردار بخش چهاردانگه شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در ساری اظهار کرد: خدمات رسانی به مناطق محروم یکی از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این راستا با تمام توان پای کار هستیم.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: در  پروژه های محرومیت زدایی چهاردانگه ساری هستیم که کارهای خوبی در بخش برق رسانی، انتقال آب و پروژه های متعددی با همت و تلاش مردم منطقه داشتیم که پای کار بودند تا مشکلات برطرف شود.

 

وی خاطر نشان کرد: مجموع پروژه های سال 96 و 97 در دو دانگه و چهاردانگه ساری و بخشی از بهشهر در حدود 25 میلیارد ريال بوده است که 100 درصد اجرایی شده است .

 

مسلمی گفت: 41 پروژه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در سال 98 و 99 اجرایی شده است که امروز 24 پروژه در لوله گذاری آب، پمپاژ آب، برق رسانی، خانه عالم، جاده بین مزارع و استخر ذخیره و... بوده است.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران یادآور شد: برای افتتاح این پروژه ها در چهاردانگه ساری 110 میلیارد ریال هزینه شده است که مشارکت خوب مردمی بوده است و همچنین بهره برداری این پروژه ها برای رونق اقتصادی و کشاورزی بوده است.

کد خبر 1035155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha