انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از برکات کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است

آیت‌الله علی خاتمی یکی از آثار برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده عنوان کرد و یادآور شد: امید می رود برگزاری این کنگره در استان تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان شامگاه یکشنبه در ستاد کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه این کنگره در زنجان با همکاری دستگاه های متولی انجام شده و انتظار داریم تا یک کنگره باشکوه در شان شهدا برگزار شود.

 

آیت الله علی خاتمی با اشاره به اینکه برگزاری باشکوه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برای همگان یک تکلیف است، ادامه داد: چنین برنامه هایی می تواند در تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اثرگذار باشد.

 

وی یکی از آثار برگزاری چنین برنامه هایی را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده عنوان کرد و یادآور شد: امید می رود برگزاری این کنگره در استان تداوم داشته باشد.

 

به گفته امام جمعه زنجان، برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان بایستی با جدیت دنبال شود و نقص های احتمالی آن رفع گردد چرا که همه ما مدیون خون شهدا و جان فشانی آنان در دفاع از آرمان های انقلاب هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه مردم به شهدا ارادات دارند، گفت: به فرموده رهبری، امروز همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را که بی‌تردید ارزش آن کمتر از شهادت نیست، زنده نگه داریم.

 

وی به واقعه کربلا و نهضت خونین حسینی اشاره کرد و گفت: اگر پیام‌رسانان کربلا نبودند، امروز مسیر تاریخ به واسطه تحریف دشمن عوض می‌شد.

 

کد خبر 1035185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha