کمیته مشارکت برای پیگیری امور کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان تشکیل شده است

حقیقی گفت: به منظور پیگیری همه امور مربوط به این کنگره، کمیته‌ای با عنوان کمیته مشارکت شکل گرفته است تا پیگیری همه امور را در این زمینه انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه یکشنبه در ستاد کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: ورود جدی دستگاه های اجرایی استان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ضروری است.

 

فتح الله حقیقی با تاکید بر اجرای کارعملیاتی در این کنگره خاطرنشان کرد: دستگاه ها از پرداختن صرف به کار توصیفی در اجرای این کنگره پرهیز کنند.

 

وی با یادآوری اینکه به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره ملی 3535 شهید استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیداری انجام شد، گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره، همه وظایف باید مشخص و زمان‌بندی‌ها نیز انجام شود.

 

حقیقی با یادآوری اینکه همه دستگاه‌های اجرایی استان باید تکلیف و وظایف خود را در قبال برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان بدانند، گفت: این کنگره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اجرا می شود.

 

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: به منظور پیگیری همه امور مربوط به این کنگره، کمیته‌ای با عنوان کمیته مشارکت شکل گرفته است تا پیگیری همه امور را در این زمینه انجام دهد.

 

وی بر ضرورت تداوم برگزاری یادواره شهدا در استان تاکید کرد و گفت: در راستای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان باید تمام دستگاه‌های اجرایی وارد عرصه شوند.

کد خبر 1035194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha