مادران نقش ویژه ای در تقویت و ترویج مطالعه و کتابخوانی دارند

اسماعیلی فرد با اشاره به اهمیت ترویج و تقویت فرهنگی کتاب و کتابخوانی در نهاد خانواده گفت: مادران نقش ویژه ای در تقویت و ترویج مطالعه و کتابخوانی دارند.

« مریم اسماعلی فرد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت ترویج فرهنگی مطالعه و کتابخوانی گفت: سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی ( ۱۷ اسفند) را محضر تمامی فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی تبریک عرض می کنم. 

 

مدیر کل بانوان استانداری البرز افزود: کتاب ها به واقع مستندسازی دانش بشری هستند که با هدف آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و رشد علم و اشتراک گذاری علوم نوشته می شوند. 

 

وی با اشاره به نقش کتاب و کتابخوانی در زندگی روزمره بیان کرد: بانوان یکی از مهمترین بخش های اجتماعی هستند که می توانند با مطالعه کتاب و کتابخوانی زمینه رشد و ارتقاء زندگی شاد، پویا و ... را برای خانواده فراهم کنند. 

 

وی اظهار کرد: تشویق کردن به امر خیر با عمل به آن انجام می شود و اگر مادران با باور به جایگاه کتاب به صورت عملی به این امر مهم بپردازند دیگر اعضاء خانواده نیز خود را ملزم به مطالعه می دانند. 

 

مدیرکل بانوان استانداری البرز در پایان خاطرنشان کرد: شرایط کرونا باعث شد تا در قالب پیک کتاب به درب خانه ها، فراهم سازی سایت های کتاب ویژه پژوهشگران و ...  نسب به جریان انگیزه بخشی نسبت به مطالعه و کتابخوانی فعالیت های مستمری انجام شود.

 

                                           

 

 

کد خبر 1035261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha