۶۱۶ پایگاه بسیج مساجد و محلات در استان ایلام فعالیت دارند

حجت الاسلام عبادی با تاکید بر تعامل بین بسیج مساجد و محلات با کانون های فرهنگی و هنری مساجد، گفت: کانون های فرهنگی و هنری به پایگاه های مهم فرهنگی و دینی در سطح استان تبدیل شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، (۱۸ اسفند) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهار کرد: همکاری و تعاملات فرهنگی و اجرایی بین بسیج مساجد و محلات و کانون های فرهنگی و هنری مساجد افزایش خواهد یافت.

 

حجت الاسلام« محسن عبادی» با بیان اینکه هدف همه دستگاه ها و نهادهای فعال در سطح مساجد بر مبنای ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی با محوریت مساجد و حضور جوانان در مساجد است، یادآور شد: تمام امکاناتی که حوزه بسیج مساجد و محلات داریم و در بضاعت ماست در خدمت اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام قرار دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه انتظار می رود با توکل بر خداوند متعال این ارتباطات و تعاملات بیش از گذشته بین دو مجموعه فرهنگی فعال در مساجد تداوم داشته باشد، گفت: هم افزایی و‌ هم اندیشی در بین نهادهای فرهنگی و مذهبی امر بسیار مهم و لازمی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ناب اسلامی به ویژه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در سطح جامعه است.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  با بیان اینکه در حال حاضر ۶۱۶ پایگاه مقاومت بسیج در دو بخش برادران و خواهران در سطح مساجد و محلات در این استان فعالیت دارند، ابراز کرد: یکی از موضوعاتی که می تواند فصل مشترک برنامه و فعالیت های کانون های مساجد و بسیج محلات و مساجد باشد، اجرای طرح ها و برنامه های مسترک به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

 

حجت الاسلام عبادی در پایان با بیان اینکه امروز کانون های فرهنگی و هنری به پایگاه های مهم فرهنگی و دینی در سطح استان تبدیل شده اند، خاطرنشان کرد: تعامل و همفکری کانون های فرهنگی و هنری مساجد با بسیج محلات و مساجد در راستای اجرای برنامه ها و فعالیت های مشترک بسیار ستودنی و قابل تقدیر است.

 

گفتنی است ۱۸ اسفند به عنوان سالروز گرامیداشت تاسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در تقویم ملی ایران  اسلامی ثبت شده است.

کد خبر 1035267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha