حرکت روبه رشد فرهنگ و هنر مرهون تلاش های بی دریغ جوانان مسجدی است

مظاهری بابیان اینکه حرکت روبه رشد فرهنگ و هنر مرهون تلاش های بی دریغ جوانان مسجدی است گفت: زمینه حضور فعال جوانان در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری این استان مهیا است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد با تبریک فرارسیدن بزرگداشت ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور، اظهار داشت: حرکت روبه رشد فرهنگ و هنر را مرهون تلاش های بی دریغ نوجوانان و جوانان مسجدی هستیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با مهیا کردن زمینه حضور فعالان مسجدی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری، فعالیت های گسترده ای با همفکری و تعامل در سطح کانون های مساجد شکل گرفته است.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد که با ابتکار و دوراندیشی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اوایل دهه هفتاد ایجاد شده اند، در کنار همفکری ها و رهنمود های ائمه جماعات و مراکز بسیج، به یکی از ارکان اصلی اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و توحیدی تبدیل شده اند.

 

مظاهری اظهار کرد: تحول و حرکت روبر شد فرهنگ و هنر مساجد، مرهون جهد و تلاش بی پایان و خالصانه انسان های است که در سایه سار مسجد به عنوان فرهنگ سازی دینی، ارزشی و انقلابی نقش آفرین هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مساجد به عنوان گسترده ترین اماکن فرهنگی و مذهبی جامعه اسلامی با داشتن شبکه مویرگی در دورترین نقاط کشور، مهمترین و بهترین ابزار برای این منظور و تاثیرگذاری فرهنگی و هنری در جامعه و رسیدن به عدالت در توزیع امکانات فرهنگی و هنری هستند.

 

وی ادامه داد: شناسایی توانمندی ها و خلاقیت های نوجوانان در مسجد می تواند آینده ای درخشان برای حوزه فرهنگ دینی و تربیت نیروی انسانی متعهد را به همراه داشته باشد.

 

کد خبر 1035314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha