۳۰زندانی جرائم غیر عمد به برکت وقف آزاد شدند/تداوم اجرای مجازی برنامه های فرهنگی تبلیغی تا ریشه کنی کرونا

حجت الاسلام حیدری گفت: تا پایان ریشه کنی کرونا و محدودیت‌های برگزاری مراسمات در اماکن متبرکه، روند بهره مندی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی امامزادگان استان مازندران تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام  والمسلمین «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(18اسفند) در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران که در سالن اجتماعات شهید نوریان آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، با بیان اینکه خادمین امامزادگان استان از آغازین ساعات اطلاع رسانی درخصوص شیوع کرونا همانند سایر هموطنان به صورت خودجوش با تهیه و تولید اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن اماکن عمومی، مساجد، بقاع متبرکه، منازل و مراکز درمانی و تهیه و توزیع سبدکالا برای کمک به کادردرمانی، بهبود بیماران کرونایی و رونق بخشیدن به سفره نیازمندان به خط شدند، اظهار کرد: همچنین بیش از 100 هزار بسته معیشتی از محل موقوفات و کمک‌های خیرین بین نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان توزیع شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا بیش از 200 میلیون تومان از محل موقوفات جهت مقابله با این ویروس به مراکز درمانی پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت وقف و واقفین خیر اندیش به نیازهای روز جامعه همانند تامین داروی بیماران، تامین تجهیزات بیمارستانی، تامین جهیزیه نوعروسان، پرداخت بدهی مالی زندانیان جرائم غیر عمد و ... رسیدگی می شود، یادآورشد: در ایام ماه مبارک رجب، به برکت موقوفات شهرستان قائمشهر 10 زندانی جرائم غیرعمد با پرداخت 500 میلیون ریال به آغوش خانواده بازگشتند.

 

حجت الاسلام حیدری بیان کرد: با این اقدام خیرخواهانه اوقاف شهرستان قائمشهر تعداد زندانیان آزاده شده به برکت وقف در استان مازندران ویژه سال جاری به 30  زندانی جرائم غیرعمد رسید.

 

وی گفت: بر اساس تاکید ستاد مقابله با کرونا برگزاری تجمع مردمی و مراسم‌های مذهبی در مناسبت های مختلف در اماکن مذهبی ممنوع است اما تلاش شده ایام ولادت های ائمه معصومین(ع)، ماه مبارک رمضان، ماه شعبان و ... در جوار آستان مقدس امامزادگان مازندران تولید محتوا صورت بگیرد و از طریق فضای مجازی و سیمای مازندران در اختیار هم استانی های شریف و محب ائمه اطهار(ع) قرار داده شود.

 

حجت الاسلام حیدری افزود: تا پایان ریشه کنی کرونا و محدودیت‌های برگزاری مراسمات در اماکن متبرکه، روند بهره مندی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی امامزادگان استان تداوم خواهد داشت.

کد خبر 1035373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha