زنگ نیکوکاری در بیش از ۲هزار مدرسه خراسان شمالی نواخته شد

به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، طی آیینی زنگ نیکوکاری به صورت نمادین در بیش از دو هزار مدرسه خراسان شمالی نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی امروز دوشنبه ( ۱۸ اسفندماه)  در این آیین که در محل مجتمع فرهنگی جنت بجنورد برگزار شد، گفت: جشن نیکوکاری، جشن تقسیم شادی ها و خوبی ها است و باید تلاش کنیم تا نیکوکاری میان دانش آموزان ترویج یابد.

 


"علی بیگ زاده" اظهار داشت: تلاش داریم تا در قالب این طرح، به نیازمندان کمک کنیم و نیازهای دانش آموزان محروم را پاسخ دهیم. 

 


وی گفت: خوشبختانه مردم استان در کمک به محرومان همواره پای کار بوده اند و کارمندان این استان هم در حمایت از یتیمان خوب عمل کرده و این امر سبب شده تا جایگاه پنجم استان های کشور را کسب کنیم.

 


بیگ زاده اظهار داشت: اراده مردم استان در تمام صحنه ها، ستودنی است، این مردم سه هزار شهید به انقلاب هدیه کرده اند و پای آرمان های نظام هستند.

 


وی خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا بسیاری از کسب و کار ها و مشاغل آسیب دید و مردم استان در قالب طرح مواسات به نیازمندان کمک کردند.

 


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: مردم این استان هرگز نیازمندان را تنها نگذاشتند و کرونا هم باعث نشد تا یاری به محرومان مورد غفلت واقع شود.

 


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این آیین گفت: جشن نیکوکاری فرصتی است تا دانش آموزان در مدرسه، نیکوکاری و کمک به دیگران را بیاموزند.

 


"مهدی مودی" با اشاره به اینکه امروز جشن نیکوکاری در بیش از دو هزار مدرسه استان آغاز شده است، افزود: یکی از اهداف برگزاری این جشن این است که کمک به نیازمندان در دانش آموزان ترویج داده شود.

 


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی هم در این آیین با اشاره به راه اندازی مراکز نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش گفت: از خیران و نیکوکاران انتظار می رود برای رفع نیازهای دانش آموزان وارد عرصه شده و کمک های خود را به این قشر اختصاص دهند.

 


"مجیدالهی راد" اظهار داشت: با وجود شیوع کرونا، وضعیت اقتصادی سبب نشد تا مانعی برای کمک به هم نوع ایجاد شود.

 


وی درباره کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری گفت: کمک های جمع آوری شده در مدرسه، در همان مدرسه برای دانش آموزان نیازمند هزینه می شود.

 


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مدارس مناطق برخوردار می توانند به عنوان مدرسه معین کمک های جمع آوری شده را به سایر مدارس هدایت کنند.

 

 

کد خبر 1035382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha