دانش آموزان برگزیده المپیادهای علمی تجلیل شدند

آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده المپیادهای علمی کشوری و اولین دوره جشنواره ها و مسابقات علمی، پژوهشی و پژوهشسراهای خراسان شمالی در محل کانون فرهنگی ریحانه بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "علی بیگ زاده" امروز دوشنبه در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده المپیادهای علمی کشوری و اولین دوره جشنواره ها و مسابقات علمی، پژوهشی و پژوهشسراهای استان در محل کانون فرهنگی ریحانه بجنورد اظهار داشت: امروزه، قدرت کشورها، فکری و نرم افزاری است و بر این اساس توسعه سرمایه انسانی، موجب بالندگی و پیشرفت استان خواهد شد.

 


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: فعالیت های خوب آموزش و پرورش استان که سبب کسب جایگاه های برتر دانش آموزان در المپیادها شده است، نشان از توجه نیروی انسانی است. 

 


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم گفت: اکنون سه هزار و 900 نفر از دانش آموزان استان از حمایت بنیاد نخبگان بهره مند هستند.

 


"مهدی مودی" اظهارداشت: با تفاهمنامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری استانداری، سازمان سمپاد و اداره کل نوسازی، هشت پژوهشسرا در استان تجهیز می شود.

 


وی با بیان اینکه این پژوهشسرا تا مهرماه سال آتی تجهیز می شود، افزود: امید است با این اقدام شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم.

 

 

 

کد خبر 1035409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha