زمینه امیدافزایی مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات فراهم شود

زارع با بیان اینکه اطمینان بخشی به مردم از برگزاری انتخاباتی امن و سالم، در افزایش مشارکت موثر است گفت: زمینه امیدافزایی مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات، فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، «ارسلان زارع» امروز (دوشنبه، ۱۸ اسفند) در دیدار رییس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان گیلان اظهارداشت: همانگونه که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی؛ عنایت باریتعالی شامل نظام و مردم بوده و از فراز و نشیب های گوناگون سربلند گذر کرده ایم؛ اطمینان دارم با وجود جنگ تحمیلی اقتصادی نیز ، با حفظ روحیه انقلابی و جهادی و ایستادگی ملت بزرگ ایران، در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ ، حماسه ای بزرگ خلق می شود.

 

استاندار گیلان با تصریح اینکه باید قدردان مردم باشیم که همواره در صحنه حضور داشته و همیار مسئولان و خدمتگزاران بوده‌اند، ادامه داد: انتخابات پیش رو بزرگترین رویداد سیاسی - اجتماعی قرن جدید هجری شمسی است و از این جهت هم، اهمیت بالایی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم در استمرار و سربلندی نظام اسلامی، نقشی اثرگذار داشته‌اند و بر این مبنا باید شرایطی فراهم کنیم که با حضور حداکثری آحاد ملت، مشروعیت نظام مردم سالار ایران، بار دیگر به جهانیان نشان داده شود.

 

زارع گفت: آنچه مهم است اینکه زمینه امیدافزایی مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات، فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه اطمینان بخشی به مردم از برگزاری انتخاباتی امن و سالم ، در افزایش مشارکت موثر است؛ یادآور شد: همدلی و همکاری بین هیئت های نظارت و اجرایی استان در انتخابات قبلی، مثال زدنی بود و تداوم این انسجام، در انتخابات پیش رو مهم است.

 

زارع بیان داشت: اصل سلامت انتخابات، امری مهم است و برای تامین این مهم؛ اجرای مر قانون راهگشاست.

 

وی در پایان سخنانش امنیت انتخابات را موضوع با اهمیت دیگری ذکر کرد که باید با همکاری و هم‌افزایی همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، مورد توجه باشد.

 

* ۱۵ هزار ناظر برای نظارت بر فرایند برگزاری انتخابات در گیلان آموزش دیده اند

حجت الاسلام «مجتبی اشجری» نیز در ابتدای این جلسه، برگزاری انتخابات سالم بر اساس قانون و نیز زمینه سازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دو اصل مهم عنوان کرد.

 

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان امیدآفرینی و امیدبخشی در جامعه را موجب افزایش مشارکت در انتخابات ذکر و اضافه کرد: ۱۵ هزار ناظر برای نظارت بر فرایند برگزاری انتخابات در استان، آموزش دیده اند.

 

وی از تعامل و همکاری استاندار گیلان قدردانی کرد و گفت: این همدلی در انتخابات گذشته وجود داشت و در انتخابات پیش رو نیز شاهد خواهیم بود.

 

 

کد خبر 1035411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha