بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) گفت: ۱۷ بسته معیشتی و حمایتی به همراه گوشت قربانی یک راس گوسفند به همت کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) در بین نیازمندان توزیع شد.

«فرحناز حسین زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 17 بسته معیشتی و حمایتی به همراه گوشت قربانی یک راس گوسفند به همت کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا حاشیه شهر اردبیل توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، نمک و انواع حبوبات بود و برای پاسداشت خون شهدا بسته فرهنگی همراه با تصاویر شهدا نیز به آنها اهدا شد.

 

وی اذعان داشت: یک راس گوسفند اهدایی از سوی خیرین نیز پس از ذبح در اختیار خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

 

حسین زاده عنوان کرد: 15 جفت کفش اسپرت نیز که به همت خیرین برای کمپین عید همدلی اهدا شده بود در اختیار فرزندان این خانواده قرار گرفت.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری گلشن رضا (ع) افزود: این حرکت خداپسندانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و با همکاری اعضای این کانون و مرکز نیکوکاری حضرت علی اصغر (ع) صورت گرفت.

 

حسین زاده ادامه داد: تاکنون از ابتدای سال جاری در همه مناسبت های مذهبی و ملی با همکاری خیرین توانسته ایم کمک های مومنانه را در اختیار خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در حاشیه شهر اردبیل قرار دهیم و این جهاد همدلی همچنان ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1035417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha