نقش محوری کانون های فرهنگی  مساجد در رعایت دستور العمل های بهداشتی

مسئول کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت(ع) شهرستان ورامین گفت: کانون های فرهنگی مساجد نقش محوری در رعایت دستور العمل های بهداشتی داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجه الاسلام رضا حشتمی مسئول کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت(ع) شهرستان ورامین به مناسبت 18 اسفند روز کانون های فرهنگی هنری مساجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، گفت: مساجد قلب تپنده جامعه اسلامی هستند و نقش آنها در رشد و بالندگی فرهنگ و تمدن اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: تلفیق فعالیت های مسجد و تفکرات مذهبی با فعالیت های فرهنگی و هنری یک مدل بسیار موفق است که می تواند اندیشه های بسیار نویی را در کنار مساجد ایجاد کند.

حجه الاسلام حشتمی با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی از مدیران کانون های مساجد خواست با توجه به نقش محوری و مهم  آنها در محله و بخش های مختلف شهرستان، نسبت به اطلاع رسانی  به مردم در ارتباط با رعایت بهداشت فردی توجه لازم را به عمل آورند.

مسئول کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت(ع) شهرستان ورامین  فعالیت های کانون کریم اهل بیت ورامین در سال ۱۳۹۹ را به شرح زیر بیان کرد:

توزیع ۲۰۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان

توزیع ۲۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان

ضدعفونی کردن محله توسط اعضای کانون

راه اندازی غرفه کتاب در مسجد

برگزاری نشست بصیریتی در مسجد با سخنرانی سردار کوثری

کسب مقام دوم در مسابقات فوتسال

کسب مقام دوم در مسابقات والیبال

کسب مقام دوم در مسابقات تناب کشی

برگزاری مسابقات پینگ پنگ و فوتبال دستی

اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در محله

اهدا ۵۰ کتاب  شهید ابراهیم هادی به نوجوانان بی سرپرست

برگزاری مراسمات مذهبی

کد خبر 1035433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha