باید از کانون های فرهنگی هنری مساجد حمایت بیشتری شود

کریمی، گفت: کانون های فرهنگی و هنری در حوزه مسائل دینی و فرهنگی برنامه های خوبی دارند و باید تقویت و مورد حمایت بیشتر قرار گیرند.

بهنام کریمی مسئول کانون ام البنین  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون ها فرهنگی هنری مساجد است و هرساله این روز مهم را در کانون های مساجد جشن می گیریم اما امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه ها محدود شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های مساجد با تمام توان با اجرای فعالیت های مختلف در راستای جذب جوانان گام برمی دارند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

 

مسئول کانون ام البنین افزود: در راستای طرح ایران قوی رواق های نور ،همدلی و کتاب در این کانون ایجاد و  فعالیت‌های مختلفی را انجام داده است.

 

کریمی با اشاره به فعالیت های انجام شده رواق نور در کانون ام البنین ، تصریح کرد:  فعالیت های قرآنی از جمله مسابقات احکام و تجوید قرآن ،کلاس های روانخوانی، فصیح خوانی قرآن و برگزاری کلاسهای قرآنی از طریق فضای مجازی با حضور جوانان انجام شده است. 

 

وی اظهار کرد: در رواق کتاب ، کتابخانه کانون فعال است و در راستای ترویج کتابخوانی فعالیت‌های مختلفی از جمله معرفی کتاب با موضوع آشنایی با دفاع مقدس انجام و جهت توسعه فرهنگ کتابخانه تلاش های بسیاری صورت گرفته است.

 

مسئول کانون ام البنین  بابیان اینکه در رواق همدلی کمک های مومنانه در چند نوبت انجام شده است، گفت: صندوق اکرام و ایتام در کانون ایجاد شده و متصدی صندوق با شناسایی افراد نیازمند از طریق صندوق کمک نقدی و  مواد غذایی  انجام می شود .

 

وی در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این رواق ۷ مرحله ضدعفونی و گندزدایی سطح روستا برای مقابله با بیماری کرونا انجام شده است.

کد خبر 1035442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha