اتاق بازرگانی فارس برای فعالیت بنگاه های اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی تلاش می کند

محبی گفت: بنگاه های اقتصادی برای بقا به خدمات رسانی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی و انسانی نیز نیاز دارند و تلاش اتاق بازرگانی فارس درگیر کردن بنگاه های اقتصادی با مسایل و مسئولیت های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سهیلا محبی»، امروز (دوشنبه 18 اسفند) در جلسه کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی بنگاه های اتاق بازرگانی فارس که در موسسه «نرجس شیراز» برگزار شد، گفت: اتاق بازرگانی دارای اطلاعات معتبری در زمینه لایه های اقتصادی جامعه، برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی، مرکز پژوهش ها و ... است که می تواند آنها را به جامعه مخاطبان خود ارائه کند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس افزود: 15 کمیسیون تخصصی فعال در اتاق بازرگانی فارس وجود دارد که به بررسی مسایل و مشکلات فعالان اقتصادی در بخش های مختلف می پردازد تا با مطرح شدن در شورای گفتگو در سطح استانی و ملی به رفع آنها بپردازد.

وی اضافه کرد: کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی بنگاه های اتاق بازرگانی فارس به فعالان اقتصادی در بخش حمایت قضایی، خدمات حقوقی و قضایی شایسته ای ارائه می کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس تاکید کرد: تلاش اتاق بازرگانی فارس درگیر کردن بنگاه های اقتصادی با مسایل و مسئولیت های اجتماعی است و کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی طی سال گذشته تا بحال با راه اندازی هشتک «همه مسئولیم» در این حوزه تلاش می کند.

محبی تصریح کرد: بنگاه های اقتصادی برای بقا به خدمات رسانی مبتنی بر مسئولیت اجتماعی و انسانی نیز نیاز دارند که باید با همکاری تشکل ها، دانشگاه ها و خیریه ها دنبال شود.

کد خبر 1035489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha