توجه مراجع تقلید به مردم باعث تقویت بنیه دینی و اعتماد بیشتر آنها به مرجعیت شده است

آیت الله حسینی گفت: توجه مراجع تقلید به مردم به ویژه اقشار آسیب دیده از زلزله باعث تقویت بنیه دینی و اعتماد بیشتر آنها به مرجعیت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سیدنصیر حسینی» ظهر امروز (18  اسفند ماه) در دیدار هیئت اعزامی از دفتر آیت الله سیدعلی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان عراق، اظهار کرد: تعداد بسیاری از مراجع معظم تقلید با زلزله زدگان شهر سی سخت ابراز همدردی کردند و این کار آنها باعث محبوبیت بیشتر آنها بین مردم می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از ابراز همدردی دفتر مرجع عالی قدر شیعیان عراق با زلزله زدگان شهر سی سخت تشکرد کرد و گفت: مراجع معظم تقلید همیشه در صحنه حضور دارند و این حضور باعث دلگرمی و قوت قلب مردم می شود.

وی خاطرنشان کرد: توجه مراجع تقلید به مردم به ویژه اقشار آسیب دیده از زلزله باعث تقویت بنیه دینی و اعتماد بیشتر آنها به مرجعیت شده است.

آیت الله حسینی در ادامه با اشاره به تخریب بیش از هزار و 200 منزل در زلزله سی سخت و نیاز به بازسازی این واحدها، اضافه کرد: بیش از 2 هزار واحد نیز احتیاج به تعمیر دارند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد به تسهیلاتی که برای تعمیر و ساخت این منازل آسیب دیده در نظر گرفته شده اشاره و تصریح کرد: با توجه به وضعیت کنونی اقتصادی جامعه، این مبلغ متناسب با خسارت ها نیست.

وی بازسازی منازل آسیب دیده از زلزله را بسیار مهم دانست و گفت: در این زمینه نیازمند همکاری همگان جهت بازسازی و نوسازی مناطزل هستیم.

 سرپرست هیئت اعزامی از دفتر حضرت آیت الله سیستانی نیز ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان، گفت: امروز از مناطق زلزله زده بازدید خواهیم کرد و گزارش ها را جمع آوری و ارسال خواهیم کرد.

کد خبر 1035494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha