برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت باب الحوائج در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری ویژه برنامه سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان ‌آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت باب الحوائج حضرت امام موسی کاظم (ع)، گفت: صبر و شکیبایی از بارزترین شاخصه های حضرت امام موسی کاظم (ع) به شمار می آید که از درس‌های بزرگ این امام به دوستداران اهل بیت (ع) است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان ‌آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه خدمات ماندگار امام موسی كاظم (ع) به مكتب تشیع و جامعه بشریت ماندگار است، افزود‌:  صیانت از هویت دینی و پیشگیری از انحراف در مكتب تشیع از خدمات ارزشمند امام موسی كاظم (ع) به جامعه شیعه و مسلمانان است.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه سوگواری و عزاداری سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خبر داد و عنوان کرد: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «ابوذر زارعی»، امام جماعت مسجد و معاون آموزش مدرسه علمیه «امام رضا (ع)» جهرم انجام می شود.

 

گواهیان ادامه داد: همچنین در ادامه این برنامه «ابوالفضل قناعت پیشه» از ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت (ع) به نوحه خوانی در رثای باب الحوائج حضرت امام موسی کاظم (ع) می پردازد.

 

وی به زمان برگزاری این آیین سوگواری و عزاداری اشاره کرد و گفت: این برنامه روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه همزمان با شب شهادت این امام همام در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان ‌آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه این برنامه پس از نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می شود، عنوان کرد‌: رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای شرکت در این مراسم الزامی است.

 

به گزارش شبستان، برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان ‌آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

 

کد خبر 1035503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha