شعبه دوم موسسه خیریه مردمی «نرجس شیراز» در شهر صدرا راه اندازی خواهد شد

بها الدینی گفت: شعبه دوم موسسه خیریه مردمی «نرجس شیراز» خبر داد و بیان کرد: شعبه دوم این موسسه با امکان نگهداری از ۲۰۰ نفر با همت خیران در شهر صدرا راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هدایت الله بها الدینی»، امروز (دوشنبه 18 اسفند) در جلسه کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی بنگاه های اتاق بازرگانی فارس در موسسه «نرجس شیراز» گفت: 400 هزار معلول در استان فارس وجود دارد که 2 درصد آنها به دلیل معلولیت ذهنی شدید نیاز به نگهداری و حضانت دارند.

مدیر عامل موسسه خیریه مردمی «نرجس شیراز» ادامه داد: از مشکلات خانواده های دارای فرد معلول می توان به مشکلات بهداشت روح و روان، اقتصادی و متارکه زوجین اشاره کرد و در این میان موسسه خیریه مردمی «نرجس شیراز» با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی و کریم معلولان و خانواده های آنها به بیش از 250 معلول جسمی و ذهنی خدمات ارائه می دهد.

وی اضافه کرد: در این مرکز به به صورت شبانه روزی خدمات توانبخشی، نگهداری و توان پزشکی به معلولان ارائه می شود و برای تامین منابع مالی مورد نیاز موسسه به همت خیرین درمانگاهی با حضور بیش از 70 پزشک در شهر شیراز ایجاد شده در که درآمد آن صرف نگهداری معلولان موسسه می شود.

بها الدینی از افتتاح شعبه دوم موسسه خیریه مردمی «نرجس شیراز» خبر داد و بیان کرد: شعبه دوم این موسسه با امکان نگهداری از 200 نفر با همت خیران در شهر صدرا راه اندازی خواهد شد.

 خاطر ناشن می شود در این آئین که جشنی به مناسبت نوروز بود اعضای کمیته های چهارگانه کمیسیون حمایت قضایی، مالکیت فکری، حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی بنگاه های اتاق بازرگانی فارس نیز حضور داشتند.

کد خبر 1035506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha