کانون های مساجد قرارگاه‌های فرهنگی جامعه هستند

حجت الاسلام اباذر بیگی گفت: کانون های مساجد در جامعه امروز به عنوان برترین قرارگاه های فرهنگی در حال فعالیت هستند.

«حجت الاسلام اباذر بیگی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: با گذشت بیش از دو دهه از تاسیس این کانون ها امروز به جایی رسیده ایم که می توانیم در جامعه و در بین مردم حرفی برای گفتن و محصولی برای عرضه داشته باشیم.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی افزود: این کانون های مساجد با تلاش‌های شبانه‌روزی خود امروز توانستند در تربیت نیروهای ارزشی و ولایی از پیشگامان این عرصه باشند.

 

وی با بیان اینکه کانون های مساجد با امکانات اندک خود کارهای بزرگی را در این بازه زمانی به فعلیت رسانده است، تصریح کرد: کانون های مساجد در این سال‌ها افراد بسیار غنی و توانمندی را به بدنه جامعه تزریق کرده و ما به خود می بالیم که محصول ما تربیت انسان هایی فاخر، توانمند و ارزشمند ولایتمدار است.

 

بیگی گفت: تربیت قرآن پژوهان و افسران توانمند فرهنگی از اهداف مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.

 

این مسئول اضافه کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا برنامه های بسیار محدودی را اجرا می‌کنیم اما اجازه نمی دهیم که دستاوردهای کانون های مساجد در حاشیه بماند.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه رادیویی و حضور در برنامه صبحگاهی «سلام یاشایش»، دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ارتباط مجازی با اعضای کانون های مساجد، ویژه برنامه بزرگ داشت 18 اسفند در کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه سلام الله در مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام شهرک ایثار با حضور علمای منطقه و حضور در ویژه برنامه تلویزیونی «اولدوز» با حضور ۲ کانون منتخب استان و پخش تیزر فعالیت های کانون های برگزیده استان در طرح ملی ایران قوی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای امروز(18اسفند) است.

کد خبر 1035514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha