اهدای تبلت به دانش‌آموزان نخبه و کم‌برخوردار خوزستانی

شیبه از اهدای تبلت به برخی از دانش‌آموزان نخبه مناطق کم‌برخوردار خوزستان با حمایت اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: در این راستا ۴۵ تبلت به ارزش ۱۳۵ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در راستای بهبود فضای آموزشی استان و رفع نیاز بخشی از تجهیزات تحصیلی الکترونیک، نمایندگی جامعه نیکوکاری با شناسایی دانش‌آموزان نیازمند و جلب منابع لازم از سوی اعضای اتاق اصناف، تبلت‌های مناسب و با کیفیت برای بهره بردن از فضای آموزشی مجازی را تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: اتاق اصناف به همت اتحادیه‌های تابع تعداد 45 عدد تبلت به ارزش 135 میلیون تومان و مقداری نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند تهیه کرده است.

 

وی اضافه کرد: تاکنون نیز به پشتوانه حمایت از اعضای اتاق بازرگانی خرسندیم که توانستیم تعدادی از نخبگان و دانش‌آموختگان مستعد منطقه را با اهدای تجهیزات الکترونیکی، در ادامه دوران درخشان آموزشی خویش یاری کنیم.

 

شیبه با بیان اینکه با شروع بیماری کرونا و عدم دسترسی دانش‌آموزان نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند، فعالان اتاق اصناف با همت مضاعف تعداد 45 تبلت را به این عزیزان اهدا کردند ادامه داد: اصناف به تناسب شرایط جامعه همواره در کنار مردم و در خدمت به مردم حضور برجسته و موثری داشته‌اند.

 

وی تصریح کرد: در شرایط محدودیت‌های کرونایی، علی‌رغم مشکلات و موانع مختلفی که پیش روی اصناف بود، این قشر برای تأمین بسته‌های معیشتی با نهادهای حمایتی و خیریه ها همکاری و همراهی داشتند.

 

کد خبر 1035554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha