منتخبین اولین جشنواره «باهم درخانه» معرفی شدند

منتخبین اولین جشنواره «باهم درخانه» ویژه پیشگیری از شیوع کرونا امروز(۱۸اسفند) با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آئین اختتامیه اولین جشنواره «باهم درخانه» ویژه پیشگیری از شیوع کرونا نیز امروز(۱۸اسفند) همزمان با نخستین جشنواره کالای فرهنگی مازندران ششمین دوره جایزه فیروزه با حضور «رقیه صفری» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران و«عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

این رویداد فرهنگی هنری در سه موضوع «مشارکت گروهی برای مقابله با کرونا»، «ترویج فرهنگ در خانه ماندن تا رفع خطر» و «تقدیر از کادر پزشکی، درمانی و خدماتی» در راستای مبارزه با کرونا برگزار شده است.

 

جشنواره« با هم در خانه» چهار محور شامل: بخش تولید محتوای ادبی شامل کوتاه‌نوشت‌ها، داستان کوتاه و شعر کوتاه - بخش محتوای هنری شامل طراحی پوستر، مونولوگ و استندآپ کمدی - بخش محتوای تصویری شامل تولید موشن‌گرافیک و تیزر در محورهای با هم در خانه - بخش محتوای رسانه‌ای شامل تولید گزارش خبری و یادداشت تحلیلی می شد.

 

فرزانه رزاقی چمازکتی و سیده منیژه آقایی میرمشترکا برگزیده بخش داستان کوتاه معرفی و لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال دریافت کردند.

 

لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال به فاطمه امیری برگزیده بخش دلنوشته رسید.

 

لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال به مجتبی قربانی برگزیده بخش گزارش خبری اهدا شد.

 

لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال به سمیه کریمی برگزیده بخش یادداشت تحلیلی اهدا شد.

کد خبر 1035575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha