امروز روز دفاع در برابر جنگ ناجوانمردانه اقتصادی است

رضایی، با اشاره به محاصره اقتصادی کشور از سوی دشمنان، گفت: امروز روز دفاع در برابر جنگ ناجوانمردانه اقتصادی است و باید به خوبی فرماندهی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محسن رضایی»، امروز(18 اسفند) در دیدار با مردم شهرستان سلسله که در مسجد امام سجا(ع) این شهرستان برگزار شد، به وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری اشاره کرد و اظهارداشت: رفع این مشکلات نیاز جامعه امروز است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمنان ما را محاصره اقتصادی کرده‌اند، افزود: امروز روز دفاع در برابر جنگ ناجوانمردانه اقتصادی اروپا و آمریکا است.

 

وی با اشاره به فرق بین جنگ اقتصادی  و نظامی، خاطرنشان کرد: در جنگ گردان‌های نظامی در مرزها از آب و خاک میهن دفاع می‌کردند و اما امروز جنگ اقتصادی به داخل خانه‌های مردم کشانده شده و باید این جنگ به درستی فرماندهی شود.

 

رضایی تصریح کرد: برای دور ساختن فقر و بیکاری از خانه و کاشانه مردم، نیروهای ما باید در این جنگ اقتصادی همچون دوران دفاع مقدس عمل کنند.

 

وی با اشاره به وجود مشکل بیکاری در استان لرستان، یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی و ظرفیت ها و منابع طبیعی در لرستان باید مشکل بیکاری جوانان رفع شود.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های و توان داخلی کشور برای رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری، خاطرنشان کرد:  اینجا زاگرس است و مردان و زنان با غیرت زاگرس می‌توانند که ملت ایران را از این گردنه عبور دهند.

کد خبر 1035602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha