شورا بودجه پیشنهادی شهرداری را تصویب می کند

رمضانپور نرگسی با اعلام اینکه در جلسه آینده بودجه پیشنهادی شهرداری رشت برای سال ۱۴۰۰ به تصویب می شود گفت: شورا تغییراتی در بودجه انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، یکصد و هشتاد و نهمین جلسه (فوق العاده ) شورای شهر رشت با حضور شهردار، عصر امروز( دوشنبه ۱۸ اسفند) با محوریت بررسی نهایی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری تشکیل شد.


رییس شورای شهر رشت در این جلسه با بیان اینکه کلیات بودجه با وجود انتقادات اعضا مورد تایید شورا قرار گرفته اظهار کرد: با وجود اینکه رقم یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومانی بودجه پیشنهادی شهرداری به دلایل مختلف مورد تایید اعضا قرار گرفته اما تغییراتی هم در آن انجام شده است.


«احمد رمضانپور نرگسی» افزود: با تجمیع بررسی ها و نظر اعضا، رقم پیشنهادی ۵۹۰ میلیاردی بودجه به ۵۶۳ میلیارد در بخش جاری تغییر یافت و رقم پیشنهادی ۶۹۰ میلیاردی بودجه در بخش عمرانی به ۶۷۷ میلیاردتومان تقلیل یافت.


به گفته وی با اعمال این تغییرات، ۴۵ درصد بودجه در بخش جاری و ۵۵ درصد در بخش عمرانی و تملک دارایی ها و سرمایه گذاری تقسیم شده و مورد تایید اعضا قرار گرفته است.


رییس شورا ادامه داد: علاوه بر این، قرار شده با وجود نقایص موجود در بودجه، اعتبارات بخش رفت و روب و فضای سبز به جای قرار گرفتن در بخش جاری در بخش تملک دارایی ها و سرمایه گذاری بودجه دیده شود.


با این همه رمضانپور اعلام کرد که شورا در صدد است پروژه های دارای اولویت شهرداری را در راس بخش بودجه عمرانی قرار دهد.


وی در این باره گفت: البته هنوز شورا به تصمیم‌ نهایی برای تعیین فهرست اولویت دار پروژه های عمرانی نرسیده اما مصمم است به جای ردیف کردن تعداد زیادی پروژه عمرانی که امکان اجرای کامل آن در سال آینده وجود ندارد، تعداد محدودی از پروژه ها را در اولویت تخصیص بودجه قرار دهد.


با این توضیحات، با وجود حضور شهردار رشت و معاونان وی در جلسه، تصویب بودجه به جلسه آینده شورا موکول شد.

کد خبر 1035624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha