جامع نگری در برنامه ریزی‌های کانون‌های مساجد مورد غفلت قرار نگیرد

امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: جامع نگری در برنامه ریزی های کانون های مساجد مورد غفلت قرار نگیرد تا شاهد رشد و تعالی فرهنگی توسط این مراکز در محلات باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، حجت الاسلام «جابر عزیزی» عصر دیروز ( 18 اسفندماه) در دیدار با فعالان کانون های مساجد به مناسبت 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد گفت: کانون های مساجد در مناطق مرزی همچون بیله سوار توانسته جایگاه مناسبی را در بین مردم داشته باشد و برنامه های فرهنگی راهکار بسیار خوبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و توطئه های دشمنان است.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: امیدوارم جامع نگری در برنامه ریزی های کانون های مساجد مورد غفلت قرار نگیرد تا شاهد رشد و تعالی فرهنگی توسط این مراکز در محلات باشیم.

 

وی اعلام داشت: همین برنامه های فرهنگی متنوع در مناسبت های مختلف باعث احیای کارکردهای مختلف دیگر در مساجد و فعالیت نوجوانان و جوانان در ابعاد مختلف شده است.

 

حجت الاسلام عزیزی بیان کرد: مهمترین نیاز مساجد در حال حاضر با توجه به دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب حضور پرشور نوجوانان و جوانان هست که این مهم با وجود فعالیت های فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، قرآنی و هنری در کانون ها محقق شده است.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های مساجد به فعالان این عرصه در این شهرستان یادآور شد: مقام معظم رهبری در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب توصیه های را به جوانان داشتند که فعالان کانون های مساجد به ویژه نوجوان و جوان باید به عمل به آنها در خط مقدم تبعیت از ولایت باشند.

 

حجت الاسلام عزیزی افزود: خط مشی برنامه های مختلف کانون های مساجد نیز باید با الگوبرداری از بیانیه گام دوم انقلاب به حضور نوجوانان و جوانان در مساجد منجر شود.

کد خبر 1035683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha