دستگیری پزشک قلابی در انزلی

جوانمردی گفت: پزشک قلابی که بدون داشتن مدارک پزشکی به طبابت مشغول بود در انزلی دستگير شد.

«سید جعفر جوانمردی» امروز (سه شنبه ، 19 اسفند) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: این پزشک قلابی خانمی 30 ساله است ;i تحت عنوان متخصص پوست به شهروندان خدمات درمانی زیبایی و کاشت مو ارائه کرده و در فضای مجازی نيز تبلیغ مي‌كرد.

 

فرمانده انتظامی انزلی با بیان اینکه در بازرسی از مطب متهم 60 قلم انواع اقلام پزشکی کشف شد، تصریح کرد: این متهم در تحقيقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرده است و پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی دستگاه قضائی به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی به مطب اين فرد اعزام شدند و در بررسي های صورت گرفته مشخص شد، اين فرد هيچگونه مدارک پزشکی ندارد.

 

*كاميون حامل شن و ماسه فاقد مجوز متوقف شد

جوانمردی همچنین از کشف 15 تن شن و ماسه فاقد مجوز در بازرسی از يک دستگاه كاميون در این شهرستان خبر داد.

 

وی افزود: ماموران کلانتری 14 منطقه آزاد بندرانزلی حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون کمپرسی كه در سطح حوزه استحفاظی در حال تردد بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند و در بازرسي از اين خودرو، 15 تن شن و ماسه رودخانه‌ای فاقد مجوز که به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، کشف شد. کارشناسان ارزش شن و ماسه کشف شده را 20 میلیون ریال برآورد کردند.

 

وی با بیان اینکه نيروي انتظامي با افراد سودجو و فرصت‌طلب که براي رسيدن به منافع مادي خود به طبيعت و محيط زيست آسيب مي‌زنند، برخورد قاطع و قانوني مي‌كند ، گفت: متهم 44 ساله این پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

*سارق 9 دستگاه موتورسيكلت و دوچرخه در انزلی دستگیر شد

جوانمردی در ادامه از دستگیری سارقی خبر داد که به سرقت 6 دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه دوچرخه در انزلی اعتراف کرده است.

 

وی اظهار داشت: متهم 21 ساله به فروش وسايل سرقتی به چهار مالخر اعتراف کرد و مالخران 21، 27، 30 و 50 ساله نیز با تکمیل پرونده براي سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت يكی از اولويت‌های اصلی پليس در راستای تامين و ارتقاء امنيت پايدار در جامعه است لذا آموزش شهروندان و بالا بردن دانش انتظامی آنها در خصوص اصول پیشگیری از سرقت در کاهش وقوع آن بسیار تاثیرگذار است.

کد خبر 1035725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha