جزئیات حمله تروریستی در مسیر زائران امام موسی کاظم(ع) در کاظمیه

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق توضیحاتی را درباره حادثه انفجار تروریستی در کاظمیه ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «بغداد الیوم»، تیم رسانه ای امنیتی عراق امروز سه شنبه (19 اسفند ماه) در بیانیه ای نتیجه انفجار در جسر الائمه در بغداد را اعلام کرد.

 

در این بیانیه آمده است: یک نارنجک دستی در سطل زباله ای نزدیک جسر الائمه بغداد انداخته شده بود و این انفجار منجر به شهادت یک زن شد و تیم بهداشتی با نظارت مستقیم «دکتر حسن التمیمی» وزیر بهداشت در حال اجرای عملیات فوق العاده و رسیدگی به مجروحان این حادثه هستند.

 

در این بیانیه همچنین آمده است: سه نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و تحت عمل جراحی قرار گرفته اند و چند نفر دیگر از مجروحان به صورت سرپایی مداوا شده اند.

 

به دنبال وقوع انفجار نزدیک جسر الائمه، مصطفی الکاشمی، نخست وزیر عراق به مکان حادثه رفت.

 

یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از جزییات این انفجار خبر داد و از مردم خواست به شایعات در این خصوص توجه نکنند.

 

وی افزود: حرکت زائران به شهر کاظمیه برای شرکت در مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) همچنان ادامه دارد.

 

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تاکید کرد: نیروهای امنیتی عملیات تفتیش در منطقه حادثه را انجام می دهند و نیروهای امنیتی تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت زائران به کار گرفته اند.

 

وبگاه خبری «المعلومه» در این ارتباط گزارش داد که در مسیر زائران امام موسی بن جعفر (ع) در کاظمیه انفجاری تروریستی رخ داده است.

 

یک منبع در فرماندهی عملیات بغداد به «الفرات نیوز» خبر داد که این حمله در اطراف «جسر الائمه» (پل الائمه) و در پی پرتاب نارنجک صورت گرفته است.

کد خبر 1035730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha