در شرایط سخت کنونی همه باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

گراوند گفت: بسیاری از مردم برای تأمین مسکن مورد نیاز خود نیازمند اخذ تسهیلات از بانک‌ها هستند که با مشکلاتی در این زمینه روبرو هستند و در شرایط سخت کنونی همه باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» دوشنبه‌ شب (18 اسفند) در نشست شورای مسکن استان بوشهر با اشاره به وضعیت پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهر می باشیم که لازم است در جهت کنترول شیوع این بیماری و قطع زنجیره ی انتقال آن تمام مردم با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی یاری رسان کادر درمان باشند.

 

استاندار بوشهر در ادامه این نشست در بخش دیگر از صحبت های خود بر لزوم همکاری بانک‌ها با مردم در جهت رفع نیازهای آنها تاکید کرد و ادامه داد: بسیاری از مردم برای تأمین مسکن مورد نیاز خود نیازمند اخذ تسهیلات از بانک‌ها هستند که با مشکلاتی در این زمینه روبرو هستند.

 

وی به نقش تأثیرگذار بانک‌ها در تأمین مسکن مردم باارائه تسهیلات مورد نیاز اشاره کرد و افزود: بانک‌ ها باید همکاری لازم را با سازندگان مسکن در استان بوشهر داشته باشند و نقش پررنگ‌ تری در ساخت و تأمین مسکن در استان ایفا کنند.

 

گراوند با تاکید بر اینکه در شرایط سخت کنونی همه باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، تصریح کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن انتظار می‌رود که بانک ‌های عامل با مردم همکاری کنند تا مردم در این شرایط سخت، مشکلات کمتری داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها ضمن رعایت قانون نباید سخت‌ گیری زیاد در این مسیر داشته باشند و همکاری لازم را با مردم داشته باشند، اضافه کرد: سخت‌ گیری بیش از حد بانک‌ها در زمینه ضامن و وثایق بانکی از دغدغه‌های اصلی مردم است که باید رفع شود.

 

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سند املاک می‌تواند ضامن قابل اعتماد برای دریافت تسهیلات باشد،  تصریح کرد: در پرداخت وام مسکن در بانک‌های استان بوشهر باید از کاغذ بازی ها و ایجاد موانع پرهیز شود تا مردم هرچه سریع‌تر صاحب خانه شوند.

 

کد خبر 1035875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha