تکمیل چاپ نشریه «دلیل المشاریع القرآنیه» به همت آستان حسینی

دارالقرآن آستان مقدس حسینی همزمان با جشن سیزدهمین سالروز تاسیس این دارالقرآن از تکمیل چاپ نشریه رسانه ای «دلیل المشاریع القرآنیه» (راهنمای پروژه های قرآنی) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دارالقران، «محمد باقر منصوری» عضو مرکز بین المللی تبلیغات در دارالقرآن آستان حسینی(ع)، گفت: همزمان با جشن سیزدهمین سالروز تاسیس این دارالقرآن  که مصادف 27 رجب المرجب است، از تکمیل چاپ نشریه رسانه ای «دلیل المشاریع القرآنیه» (راهنمای پروژه های قرآنی) خبر داد.

 

منصوری افزود: این دارالقران کریم از زمان تاسیس اش به مستند کردن فعالیت ها و برنامه های مختلف اش از طریق مجموعه ای از نشریه هاب مختلف رسانه ای با توجه به مراحل زمانی مشخص و اهمیت برنامه هااقدام کرده است. به همین دلیل دارالقرآن کریم امروز چاپ آخرین نشریه خود را در این چارچوب با نام «دلیل المشاریع القرآنیه» به پایان رسانده است.

 

وی ادامه داد: در این نشریه پروژه ها و فعالیت های این دارالقرآن کریم که با نظارت آستان مقدس امام حسین(ع) از زمان تاسیس اش در سال 1428 هجری تا پایان امسال برگزار شده است، ثبت و بررسی شده است.

 

وی ادامه داد: این نشریه با توجه به نوع پروژه های علمی، آموزشی، رسانه ای، فرهنگی، فعالیت های بانوان، مناسبت های خاص و فعالیت های قرآنی داخلی و بین المللی  تقسیم بندی می شود.

 

منصوری افزود: این نشریه فضای ارتباطی برای ارایه نسخه های آن به مراکز و موسسه ها و شخصیت های قرآنی داخل عراق و خارج از آن است تا فعالیت های دارالقرآن و تجربه های قرآنی آن را در طول این سال ها به دیگران منتقل کنند.

کد خبر 1035948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha