مدیران منتخب کانون های فرهنگی و هنری مساجد همدان تجلیل شدند

همزمان با بزرگداشت بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، منتخبین مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد همدان در طرح ملی ایران قوی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «حمیدرضا ناهیدی فرد» در مراسم بزرگداشت 18 اسفند، بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد که ظهر امروز (19 اسفند) در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان برگزار شد، گفت: فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری کانون های مساجد ذیل طرح ملی ایران قوی  طی امسال در سراسر استان اجرای شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد در طی سال افزود: در استان همدان بالغ بر 590 مدیر کانون به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی مشغول به فعالیت هستند.

 

وی ادامه داد: اجرای طرح یاریگران زندگی در قالب تربیت مربی در جهت پیشگیری از اعتیاد، توزیع بسته های حمایتی به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا، توزیع گوشت گرم در سه  مرحله  بین خانواده های نیازمند ، اجرای طرح سه شنبه های تکریم، اجرای طرح شنبه های با کتاب، ،  برگزاری کارگروه ستاد دهه فجر، اجرای ویژه برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از جمله  همکاری با اجرای کاروان فاطمی فجر انقلاب  از برخی برنامه های اجرای بود.

 

وی به پویش رسانه ای مسجد، کانون و مهر علوی اشاره کرد و گفت: این پویش با همت خبرگزاری شبستان و با هدف کمک به مناطق زلزله زده سی سخت انجام شد.

 

ناهیدی فرد همچنین با اشاره به مقوله انتخابات گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید در جهت تشویق جوانان و اقشار مختلف مردم برای حضور پررنگ و چشمگیر در انتخابات فعال باشند.

 

وی همچنین به جشن های پیش رو در اعیاد مذهبی اشاره کرد و اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد به صورت خود جوش و با حضور قشرهای مختلف در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در محلات پای کار هستند.

 

 

 

کد خبر 1035968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha