کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در تراز پایتخت شور و شعور حسینی برگزار شود

به گفته حقیقی، تمهیدات لازم برای برگزاری گنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان انجام شده است تا این کنگره در تراز پایتخت شور و شعور حسینی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در کنگره ملي لشکر فرشتگان ۱۷۰۰۰ زنان شهيده، اظهار کرد: از ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ۴۱ شهیده تقدیم نظام اسلامی شده است.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه برای روز شهدا که 22 اسفندماه است برنامه های متعددی اجرا می شود، گفت: استان زنجان ۷۲ جانباز  زن را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه اولین راهپیمایی زنان کشور علیه رژیم طاغوت از سوی بانوان استان زنجان برگزار شد، افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره و تکریم شهدای استان زنجان، نهضت دیدار با خانواده‌های شهدای استان زنجان در سال گذشته انجام شد.

 

استاندار زنجان با اشاره به تشکیل تیم‌های ۲۲ گانه برای دیدار با خانواده‌های شهدای استان زنجان، ابراز کرد: در یک بازه زمانی مشخص این دیدارها انجام شد.

 

حقیقی از برقراری حق پرستاری از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبرداد و گفت: پالایش سلامت جانبازان در استان زنجان به صورت هدفمند انجام می‌شود.

 

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ساخت سریال شهید شهریاری به پایان رسیده است و قرار است این سریال در سال ۱۴۰۰ از شبکه‌های ملی پخش شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگزاری گنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان انجام شده است تا این کنگره در تراز پایتخت شور و شعور حسینی برگزار شود.

 

کد خبر 1035980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha