همکاری با بسیج اطمینان می‌دهد که هیچ یتیمی بدون حامی نباشد

بختیاری با اشاره به اینکه همکاری با بسیج، این ضریب اطمینان را به ما می‌دهد که هیچ یتیمی بدون حامی نباشد، گفت: بسیج شبکه‌ای عظیم در جهت صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و امیدواریم در عرصه جذب حامی برای ایتام و محسنین نیز سربلند باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «مرتضی بختیاری» در همایش پویش ایران مهربان با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین که عصر امروز (سه‌شنبه، 19 اسفند) به شکل ویدیو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره به سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته و سیره عملی امام کاظم(ع)، کمک به نیازمندان و ایتام بود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در سطح کشور، تصریح کرد: هدف‌گذاری کمیته امداد این است که تا پایان سال ۱۴۰۰، هیچ یتیم بدون سرپرست نداشته باشیم.

 

وی به تشریح پویش ایران مهربان اشاره و تاکید کرد: این طرح از جمله طرح‌هایی هستند که کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور استفاده از مشارکت خیرین در رسیدگی به نیازمندان اجرا می کند.

 

بختیاری با بیان اینکه طرح اکرام مختص فرزندان نیازمند تحت حمایت است، تصریح کرد: همکاری با بسیج، این ضریب اطمینان را به ما می‌دهد که هیچ یتیمی بدون حامی نباشد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه هر جا بسیج وارد میدان شد، کار‌ها با سربلندی انجام شد، خاطرنشان کرد: بسیج شبکه‌ای عظیم در جهت صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهداست و امیدواریم در عرصه جذب حامی برای ایتام و کمک به نیازمندان سربلند باشد.

 

*هدف‌گذاری یک میلیون حامی برای فرزندان ایتام و محسنین توسط بسیج

در ادامه این جلسه، «غلامرضا سلیمانی» با اشاره به اینکه بسیج همواره در کنار مستضعفان جامعه است و فرزندان ایتام و محسنین را تنها نمی‌گذارد، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رسالت بزرگ علوی و اسلامی بر عهده کمیته امداد گذاشته شد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم در سال‌های گذشته در عرصه کمک به نیازمندان به خوبی ورود کرده و افتخارات زیادی کسب کردند، گفت: ملت ایران هیچ نیازمندی را بدون حامی نخواهد گذاشت.

 

وی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری بسیج برای جذب حامی‌ در طرح ایتام و محسنین، یک میلیون نفر است، گفت: برای جذب حامی نیازمند تلاش هوشمندانه، گسترده و هم‌افزایی دستگاه‌های انقلابی هستیم.

 

سلیمانی با بیان اینکه در حوزه حامی‌یابی باید از ظرفیت‌های خیرین، نهایت استفاده را داشته باشیم، اظهار کرد: برای اجرای این طرح و این راهبری علوی و ولایی، همه توان خودمان را در اقشار و محلات انجام می‌دهیم.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه ما نباید تنها نیاز مادی ایتام و محسنین را در نظر بگیریم، اذعان کرد: باید بر اساس الگوی جدید، توجه به سایر سلسله مراتب نیازهای ایتام نیز باید در نظر گرفته شود.

کد خبر 1036073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha