هدف‌گذاری جذب ۲۵ هزار حامی برای ایتام و محسنین گیلان

اهرابی با اشاره به اینکه تعداد فرزندان ایتام و محسنین فاقد حامی نیز یک هزار و ۳۴۷ نفر است، گفت: هدف‌گذاری برای جذب ۲۵ هزار حامی برای ایتام و محسنین گیلان برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت،‌ «عباس اهرابی» در همایش پویش ایران مهربان با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین که عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۹ اسفند) به شکل ویدیو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های حمایتی از جمله حامی‌یابی برای فرزندان ایتام و محسنین استان، اظهار کرد: در حال حاضر در استان گیلان بیش از ۹ هزار فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان سه هزار و ۶۰۵ یتیم و پنج هزار و ۹۳۲ محسنین با حداقل یک حامی دارد، تصریح کرد: تعداد فرزندان ایتام و محسنین فاقد حامی نیز یک هزار و ۳۴۷ نفر است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا و وضعیت اقتصادی ضعیف جامعه، به ویژه اقشار آسیب پذیر، فرزندان بسیاری در نوبت تشکیل پرونده در طرح اکرام و جذب حامی می باشند.

 

اهرابی با اشاره به مراجعه زیاد فرزندان ایتام و محسنین به مراکز کمیته امداد در دوران کرونا، افزود: متاسفانه نتوانستیم، مسئله خیریابی و حامی‌یابی را به خوبی معرفی و تبلیغ کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان اینکه متاسفانه در این مدت، شاهد مراجعه فرزندانی بودیم که پدر توان و رغبت سرپرستی فرزند را ندارد، اظهار کرد: طرح جذب حامی برای ایتام از سال ۷۸ کلید خورده است و خیرین زیادی از داخل و خارج از استان از ایتام و محسنین حمایت کرده‌اند.

 

وی اذعان کرد:‌ کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان هدف‌گذاری برای جذب ۲۵ هزار حامی برای ایتام و محسنین استان گیلان تا عید فطر سال ۱۴۰۰ را برنامه‌ریزی کرده است.

کد خبر 1036085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha