بهره برداری از ۴ پروژه اقتصاد مقاومتی در سال ۹۹

علیزاده با بیان اینکه از هشت پروژه اقتصاد مقاومتی سازمان جهاد کشاورزی گیلان چهار پروژه به اتمام رسیده است گفت: تعداد اشتغالزایی این طرح ها در مجموع ۳۷۱نفر است.

«بهمن علیزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه از 8 پروژه اقتصاد مقاومتی چهار پروژه به اتمام رسیده اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی طرح های باقی مانده بین ۶۰ الی ۸۰ درصد است که در سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید.



معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه کل سرمایه گذاری مورد نیاز این طرح ها حدود ۱۳۴ میلیارد تومان است که بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی هزینه شده و مابقی با تزریق تسهیلات میسر می شود گفت: تعداد اشتغالزایی این طرح ها که ۲ طرح در حوزه تولیدات گیاهی، ۲ طرح در حوزه دام و طیور، ۲ طرح در حوزه صنایع و ۲ طرح در حوزه آب و خاک بوده است جمعا" ۳۷۱ نفر است.



وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ این سازمان ۹ طرح را شامل ۲ طرح در حوزه تولیدات گیاهی(گلخانه)، ۲ طرح در حوزه آب و خاک(آبیاری کم فشار و تحت فشار)، ۲ طرح در حوزه صنایع تبدیلی و ۳ طرح در حوزه طیور با سرمایه گذاری حدود ۶۰۸ میلیارد تومان که بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی هزینه شده است و مابقی آن از طریق تسهیلات تامین می شود، به بهره برداری خواهد رساند.



علیزاده اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح ها نیز بین ۱۰ تا ۸۰ درصد با تعداد اشتغالزایی پیش بینی شده ۳۸۹ نفر است.


وی در خصوص تعداد طرح های «جهش تولید» در سال ۹۹ نیز اذعان کرد: ۱۷ طرح پس از هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و تعیین عاملیت، به بانک معرفی شدند که با تسهیلات پیشنهادی طرح ها حدود ۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۹۶ نفر تاکنون یک طرح به مبلغ ۳ میلیارد تومان موفق به اخذ تسهیلات شده است.

کد خبر 1036169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha