جشنواره ابوذر در جهت معرفی رسانه تراز انقلاب اسلامی شکل گرفته است

قوامش مشفق گفت: رسانه ها باید بتوانند در فضایی آرام و منطقی به بیان دغدغه ها و مطالبات مردم و انقلاب اسلامی بپردازند.

«ناصر قوامی » به خبرنگار شبستان در همدان گفت:جشنواره استانی رسانه ای ابوذر در سال 99 با 110 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

 

مسئول بسیج رسانه همدان با بیان اینکه این جشنواره در بخشهای خبر،مصاحبه،مقاله و یادداشت،فیلم کوتاه و گزارش داوری شد،ادامه داد:15 اثر از فعالین رسانه ای استان همدان با داوری به عنوان آثار برگزیده به مرحله جشنواره کشوری معرفی شدند.

 

وی با اشاره به دستورالعملهای ستادملی کرونا ،ادامه داد:به دلیل رعایت این دستورالعملها مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان با حضور شورای قشر بسیج رسانه و فعالین این حوزه  بصورت محدود برگزار شد.

 

قوامی با بیان اینکه جشنواره ابوذر در جهت معرفی و ایجاد بستر رسانه تراز انقلاب اسلامی شکل گرفته است،ادامه داد:رسانه ها باید بتوانند در فضایی آرام و منطقی به بیان دغدغه ها و مطالبات مردم و انقلاب اسلامی بپردازند.

 

وی جشنواره ابوذر را یادآور زبان حق گوی یار حضرت پیامبر(ص) و حضرت امیر (ع) در برار سختی و مشکلات جامعه دانست و گفت:رسانه ها باید همچون ابوذر برای احیای مطالبات مردم و انقلاب اسلامی از مجموعه مدیریتی تلاش کنند.

 

مسئول بسیج رسانه استان همدان ایستادن در راه روشن و مستقیم انقلاب اسلامی را بدون مطالبه گری رسانه نشدنی دانست و گفت:تلاش خواهیم کرد با برگزاری جشنواره ها و برنامه های متنوع فضای مطالبه گری در استان را گسترش دهیم.

کد خبر 1036182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha