تزلزل در شرایط کنونی از هیچ‌یک از خدمت‌گذاران مردم قابل قبول نیست

حقیقی بر ضرورت دوری از سیاسی کاری در فعالیت های شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: تزلزل در شرایط کنونی از هیچ‌یک از خدمت‌گذاران مردم قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان شامگاه سه شنبه در جلسه شهرداران و روسای شورای اسلامی استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: دوری از سیاسی کاری در فعالیت های محوله یکی از رموز موفقیت شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه معتقدیم نخبگان نباید در عرصه انتخابات فقط تماشاچی باشند، ادامه داد: انتخابات یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید در این زمینه هموار بر مدار قانون حرکت کنیم.

 

وی با تاکید براینکه باید به جد از سیاسی‌کاری همانند گذشته پرهیز کنند، یادآور شد: تزلزل در شرایط کنونی از هیچ‌یک از خدمت‌گذاران مردم قابل قبول نیست.

 

به گفته استاندار زنجان ناظران انتخابات در شرایط کنونی یکی از حساس‌ترین مسئولیت‌ها است و از اینرو رفتار شهرداران و شوراها نباید به گونه‌ای باشد که در این زمینه مشکل ایجاد کند.

 

وی با یادآوری اینکه یکی از انتظارات جدی از شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، نداشتن شائبه تبلیغاتی است، گفت: به همین منظور باید مر قانون را در انتخابات پیش رو همانند گذشته به اجرا بگذاریم.

 

حقیقی به حضور همیشه در صحنه مردم در انتخابات در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همیشه در این عرصه متجلی بوده است و باید افراد شایسته و دلسوز نظام و حل مشکلات نظام به عنوان کاندید در این انتخابات حضور داشته باشند.

 

استاندار زنجان با تاکید براینکه برگزارکنندگان انتخابات باید امانت‌دار واقعی آرای مردم باشند، گفت: مردم با آرامش خاطر و با اطمینان راسخ در پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت.

 

وی با اشاره به ابلاغ قریب‌الوقوع طرح تفضیلی شهرهای ابهر، خرم‌دره و قیدار گفت: شهر زنجان فاقد طرح جامع شهری است و از اینرو تلاش خواهد شد تا مشکلات احتمالی آن حل شود.

 

 

کد خبر 1036198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha