کانون «پیمان غدیر» جهرم میزبان مومنان در جشن مبعث رسول الله (ص) شد

پاشه گفت: آیین جشن و سرور بعثت رسول الله (ص) به همت کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» برگزار می شود.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک فرخنده عید سعید مبعث پیامبر اعظم (ص)، گفت: مبعث آغاز حیات معنوی و احیای انسانیت است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم با اشاره به اینکه  مبعث، عیدی است که در‌های رحمت الهی و آسمان به روی انسان باز می‌شود، افزود: بعثت پیامبر گرامی (ص) سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد بیرون آید و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت حرکت کند.

 

وی با تاکید بر اینکه این مناسبت خجسته و میمون باید به نحو احسن گرامی داشته شود، بیان کرد: کانون های فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» نیز در این مناسبت فرخنده به نوبه خود ویژه برنامه جشن و سرور را برنامه ریزی کرده است.

 

پاشه با اشاره به برگزاری جشن مبعث رسول الله (ص) به همت این کانون فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: این برنامه قرار است امشب 20 اسفند ماه و همزمان با شب بعثت رسول اکرم (ص) در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» برگزار شود.

 

وی با اشاره به جزییات برگزاری این ویژه برنامه جشن و سرور، اظهار کرد: در این برنامه حجت الاسلام «سید علی شهیم»، امام جمعه بخش «کردیان» شهرستان جهرم به سخنرانی در وصف پیامبر خوبی ها و بعثت رسول اکرم (ص) می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم، ادامه داد: همچنین در ادامه این برنامه، «ابوالفضل قناعت پیشه» و «امین بشارتی» به اجرای برنامه مولودی خوانی و مداحی اقدام می کنند.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری این برنامه، عنوان کرد: آیین جشن و سرور بعثت حضرت محمد مصطفی (ص) ساعت 20 و 30 دقیقه روز چهارشنبه در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» برگزار می شود.

 

پاشه با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای حضور در این مراسم، تصریح کرد: رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک از جمله الزامات شرکت در این برنامه است.

 

به گزارش شبستان، ویژه برنامه بعثت پیامبر خوبی ها حضرت رسول اکرم (ص) در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در می آید.

کد خبر 1036244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha