زیرساخت های زیربنایی نظام جمهوری اسلامی به بالای ۹۰ درصد رسیده است

امید با بیان اینکه شاخص های نظام جمهوری اسلامی در توجه به روستاها در منطقه جزو بهترین ها است؛ گفت: نظام جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده و حق نظام نیست که مورد اجحاف قرار بگیرد زیرا خیلی کار شده و ما در خیلی از مسائل حتی از کشورهای اروپایی جلوتر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمد امید، چهارشنبه(20 اسفند) در جشن توانمندسازی 5 هزار و 500 خانواده تحت حمایت کمیته امداد با بیان اینکه با توجه ویژه ای که مجموعه امداد به ایجاد اشتغال دارد؛ وضع اشتغال و توانمندسازی خانواده ها به اصول اساسی کار امداد تبدیل شده است.

 

 

معاون توسعه روستایی و امور مناطق محروم ریاست جمهوری با اشاره به اینکه کمیته امداد تبدیل به دالان ارزشمندی شده که مددجو را تحویل می گیرد و تبدیل به نیروی بالقوه و مؤثر در اقتصاد کشور می کند؛ افزود: استعدادیابی و توجه به توانمندی افراد در اشتغال مد نظر است و اموزش های خوبی داده می شود.

 

 

وی در ادامه نرخ معوقات تسهیلات کمیته امداد را زیر یک درصد دانست و با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی در ایجاد زیرساخت های کشور اظهار کرد: میانگین زیرساخت های زیربنایی کشور به بالای 90 درصد رسیده است.

 

 

امید ادامه داد: شاخص های نظام جمهوری اسلامی در توجه به روستاها در منطقه جزو بهترین ها و در دنیا حرف برای گفتن دار و 86 درصد روستاها گازرسانی شده که این کم خدمتی نیست.

 

 

وی با افزودن این مطلب که با وجود این همه اما نظام جمهوری اسلامی مظلوم واقع شده و حق نظام نیست که مورد اجحاف قرار بگیرد زیرا خیلی کار شده و  ما در خیلی از مسائل حتی از کشورهای اروپایی جلوتر هستیم؛ تصریح کرد: این را کسی می گوید که خود با آمار سر و کار دارد.

 

 

معاون توسعه روستایی و امور مناطق محروم ریاست جمهوری در همین رابطه به گازرسانی روستایی از 35 به 86 درصد، آی تی از 15 به 94 درصد و توسعه شبکه های آبرسانی  از 30 به 76 درصد اشاره و بیان کرد: 22 هزار میلیارد تومان هم فقط در این دولت در اشتغال روستاییان کمک شده است.

کد خبر 1036247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha