ویژه برنامه «کاروان آوای مردان آسمانی» توسط گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) اجرا می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: ویژه برنامه «کاروان آوای مردان آسمانی» با یاد روز شهدا و سالروز تاسیس کانون های مساجد توسط گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) با اجرای زنده و خیابانی سرودهای حماسی و انقلابی برگزار می شود.

«رسول مجرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «کاروان آوای مردان آسمانی» با یاد روز شهدا و سالروز تاسیس کانون های مساجد توسط گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) با اجرای زنده و خیابانی سرودهای حماسی و انقلابی برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: ویژه برنامه «کاروان آوای مردان آسمانی» با یاد روز شهدا و سالروز تاسیس کانون های مساجد توسط گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) با اجرای زنده و خیابانی سرودهای حماسی و انقلابی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این برنامه به یاد 3400 شهید سرافراز استان و گرامیداشت سردار جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان اجرا می شود.

 

مجرد خاطر نشان کرد: طبق برنامه پیش بینی شده روز 20 اسفندماه با حضور در مزار مطهر شهید مدافع حرم علی سیفی و شهدای آرامستان بهشت فاطمه اجرای سرود آغاز می شود و در روز 21 اسفندماه با حضور در مزار مطهر سردار شهید شاپور و شهدای آرامستان غریبان، میادین اصلی و مرکزی شهر، میدان شهید باکری، میدان ایثار و مسجد ائمه به اجرای سرود حماسی خواهند پرداخت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: در روز 22 اسفندماه همزمان با روز بزرگداشت شهدا نیز گروه سرود با حضور یادمان شهدای گمنام شورابیل و مصلی امام خمینی به اجرای سرودهای انقلابی و حماسی خواهند پرداخت.

 

مجرد اضافه کرد: تاثیرگذاری مطلوب بر فضای فرهنگی، هنری و اجتماعی عمومی جامعه و ایجاد فضای مناسب و معنوی برای حضور نوجوانان و جوانان در جوار مطهر شهدا و تولید آثار فاخر هنری، حماسی و ارزشی توسط بچه های مسجد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف این طرح است.

 

کد خبر 1036262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha