حضور ۲۴ هزار دانش آموز خراسان شمالی در اردوی مجازی راهیان نور

معاون پرورشی و فرهنگی اداره ‌کل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی گفت: ۲۴ هزار دانش آموز استان از امروز در اردوهای مجازی راهیان نور حضور می یابند.

"محمد اکرامی‌فر" به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: شیوع کرونا سبب شد تا امسال اردوی راهیان نور به صورت  مجازی برگزار شود.

 


معاون پرورشی و فرهنگی اداره ‌کل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور دو روزه است طی امروز و فردا در شبکه شاد برگزار می شود که در این اردو، دانش آموزان از مناطق سابق عملیاتی جنگ دیدن می کنند و با ایثارگری و شهامت رزمندگان آشنا می شوند. 

 


وی اظهار داشت: اردوی راهیان نور با حضور دانش آموزان متوسطه اول پایه نهم، متوسطه دوم پایه دهم نظری و دوازدهم فنی و کاردانش که درس آمادگی دفاعی دارند برگزار می شود.

 

 

وی گفت: در پایه نهم ۱۳ هزار دانش آموز، پایه دهم هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز و پایه دوازدهم سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز و در مجموع ۲۴ هزار دانش آموز  در این اردوی مجازی حضور دارند.

 


معاون پرورشی و فرهنگی اداره ‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی افزود: در این اردو دانش آموزان به صورت مجازی از مناطق عملیاتی جنوب در اروند، دهلاویه، شلمچه و هویزه بازدید می کنند.

 


وی گفت: امسال تمام دانش آموزان که درس آمادگی دفاعی دارند می توانند در اردوهای مجازی راهیان نور شرکت کنند البته محتواها تولید و بارگذاری شده و در بستر برنامه شاد، در زمان های دیگر قابل استفاده است.

 


معاون پرورشی و فرهنگی اداره ‌کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی افزود: علاوه بر دانش آموزان، خانواده های آنان نیز می توانند در این اردوهای مجازی شرکت کنند.

 

 

 

کد خبر 1036281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha