کارگروه های مشورتی از میان نخبگان تشکیل شود

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: کارگروه های مشورتی از میان نخبگان جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد» در مراسم معارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در ایرانشهر بیان داشت: ما در ایم مراسم نه معارفه ای داریم و نه تودیعی زیرا که حجت الاسلام والمسلمین سجادی که بومی و فرزند این منطقه می باشد نیاز به معارفه ندارد و حجت الاسلام والمسلمین میرخانی نیز تودیعی نمی شود زیرا هر دوی این بزرگواران در دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق فعالیت می نمایند.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ادامه بهترین کار را عمل به قرآن دانست و افزود: امروزه بسیاری از مشکلات ما در جامعه به دلیل فاصه گرفتن و دوری از قرآن کریم می باشد و هر کسی در عمل به قرآن کوتاهی نماید تباه خواهد شد زیرا تنها وسیله انسان سازی قرآن و عمل به آن می باشد.

 

وی در ادامه به تفسیر آیه 23 سوره حدید اشاره داشت و یادآور شد: اگر حوادث را براساس علم و حکمت خدا بدانیم نه اتفاقى و بى‏دلیل و اگر حکمت بروز حوادث را بدانیم، حسد نمى‏ ورزیم، حرص نمى‏زنیم، دشمنى نمى‏ کنیم و عصبانى نمى‏شویم زیرا مى‏دانیم که صحنه‏ ها از قبل طراحى حکیمانه شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین روست آزاد تشکیل کارگروه های مشورتی از میان نخبگان منطقه جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی را خواستار شد و بیان نمود: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق با تشکیل کارگروه ها و تیم های مشورتی به مسئله شناسی و ظرفیت شناسی منطقه در راستای حل مشکلات بپردازد.

 

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در پایان از همه نهاد های حوزوی و انقلابی خواست تا از رئیس جوان دفتر تبلیغات اسلامی در منطقه جنوب شرق حمایت نمایند تا این نیروی جوان و انقلابی بتواند در این مسیر موفق و موثر باشد.

کد خبر 1036288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha