تاسیس هیئت پزشکی بانوان «صدیقه طاهره(ع)» به همت آستان مقدس عباسی

آستان مقدس حضرت عباس(ع) از تاسیس هیئت پزشکی بانوان «صدیقه طاهره(ع)» برای ارایه بهترین خدمات به زایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، شعبه امور پزشکی در آستان مقدس حضرت عباس(ع)اعلام کرد: هیئت پزشکی بانوان «صدیقه طاهره(ع)» برای ارایه خدمات پزشکی و درمانی به زایران در طول مراسم های میلیونی و روزهای دیگر تاسیس شد.

 

این شعبه اعلام کرد: این هیئت متشکل از گروهی از داوطلبان متخصص پزشکی و پرستاری داخل و خارج از استان کربلای معلی و گروهی از خادمان زن آستان عباسی است.

 

«سیده بشری الکنانی» عضو هیئت اداری و از موسسان این هیئت گفت: تاسیس این هیئت پس از کسب موافقت متولی شرعی آستان عباسی برای ارایه بهترین خدمات به زایران به ویژه خدمات پزشکی انجام شد.

 

وی افزود: هدف این هیئت ارایه خدمات پزشکی و درمانی به زایران در مراسم های میلیونی و شب های جمعه و مناسبت های دیگر است. آموزش و آگاهی بخشی به زایران و برپایی نشست ها، دوره ها و سخنرانی های آموزشی و نحوه انجام اقدام پیشگیرانه بخشی از کارهای این هیئت است. تعدادی دوره و کارگاه آموزشی کمک های اولیه برای آماده سازی بانوان برای کمک به زایران و پاسخ به نیازهای آنها برگزار خواهد شد.

 

الکنانی افزود: بیشتر اعضای این هیئت پزشکی از کارکنان پزشکی و پرستاری و دانشجویان دانشگاه ها و موسسه های تخصصی پزشکی هستند. این هیئت کمکی برای وزارت بهداشت است.

کد خبر 1036291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha