۱۰ هزار بسته معیشتی در حافظیه شیراز توزیع شد

خسروانی در حاشیه مراسم توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی که در جوار آرامگاه حافظ شیرازی برگزار شد، گفت: این بسته ها با ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی خسروانی»، امروز (چهارشنبه 20 اسفند) در حاشیه مراسم توزیع 10 هزار بسته معیشتی که در جوار آرامگاه حافظ شیرازی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام خجسته مبعث حضرت رسول (ص)، گفت: امروز شاهد توزیع 10 هزار بسته معیشتی، بهداشتی و کمک آموزشی برای دانش آموزان هستیم که بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و حبوبات بوده و ارزش ریالی این بسته های معیشتی 2 میلیارد و 700 میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز با یادآوری این مطلب که برای ایام نوروز هم که از اعیاد شعبانیه آغاز می شود، یک هزار و 500 بسته هدیه ای شامل لباس، کفش و چادر برای نیازمندان تهیه شده است که بین این عزیزان توزیع می شود، اظهار کرد: در این ایام خداوند توفیق داد اطعام نیازمندان را در دستور کار قرار دادیم و این اطعام از امشب آغاز خواهد شد و تعداد هشت هزار پُرس غذا بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با اشاره به توزیع 10 سری جهیزیه به همت خیرین و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 25 میلیارد تومان «کمک های مومنانه» توسط مردم، خیرین و بسیجیان سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز، توزیع شده است.

خسروانی با اشاره به توزیع بسته های کمک آموزشی «توکا» برای دانش آموزان، اظهار کرد: تعداد یکصد تبلت برای دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته شده که در محدوده چهار ناحیه آموزش و پرورش حضور دارند و شناسایی این دانش آموزان هم توسط بسیج ناحیه دانش آموزی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت توزیع می شود، افزود: نیازمندان در طرح محله محوری شناسایی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه «احمد بن موسی (ع)» شیراز با اشاره به اینکه به توفیق الهی با مشارکت ستاد دهه استان فارس 19 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در ایام عید مبعث از زندان آزاد می شوند، تاکید کرد: امشب کارگاه اشتغال به مناسبت سالروز مبعث نبی مکرم اسلام (ص) تاسیس می شود، این کارگاه ها شامل کارگاه تولید ماسک، پرورش زالو، پرورش قارچ، قالی بافی و بسته بندی سبزی است و حدود 350 نفر از خانم های نیازمند شرق شیراز در این کارگاه ها مشغول به کار می شوند.

به گفته خسروانی، بسیجیان این ناحیه توانستند در طرح «نذر خون» که با محوریت بسیج جامعه زنان شکل گرفت، 56 هزار و 500 سی سی خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

کد خبر 1036295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha