دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق خلاء و نیازهای فرهنگی و آموزشی را مرتفع سازد

امام جمعه ایرانشهر گفت: دفتر تبلیغات اسلامی باید در هر جایی که احساس شد خلاء و نیاز می باشد چه از لحاظ فرهنگی، آموزشی ورود کند و آن نیاز را مرتفع سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی» در مراسم معارفه رئیس جدید دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در ایرانشهر بیان داشت:  اقدامات و فعالیتهای موثری را حجت الاسلام والمسلمین میرخانی در زمان تصدی سرپرستی دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق انجام داد که خود بنده شاهد این امور بودم و از تلاشهای ایشان قدردانی و امیدواریم حجت الاسلام والمسلمین سجادی با ادامه فعالیتهای انجام شده منشاء خدمات خیر باشند.

 

امام جمعه ایرانشهر در ادامه وجود دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق را مایه مباهات دانست و از فعالیت های صورت گرفته توسط این شعبه تقدیر نمود و بیان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق از ابتدای تاسیس در این منطقه و به مرکزیت ایرانشهر فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مفیدی را در منطقه انجام داده است که این امر سطح توقع را از طلبه جهادی که ریاست این شعبه را متقبل شده است بالا می برد.

 

امام جمعه ایرانشهر ضمن قدردانی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که به یک نیروی جوان و بومی منطقه اعتماد داشتند تصریح نمود: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تحت منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آن هم در زمان گام دوم انقلاب به یک نیروی جوان و جهادی میدان داده است و حجت الاسلام والمسلمین سجادی که فرزند این منطقه می باشد را به ریاست شعبه جنوب شرق برگزیده که این امر بسیار مهم و مفید می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین بزمانی  در پایان مسئله محوری و نیاز سنجی را از فعالیت های مفید دفتر تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی باید در هر جایی که احساس شد خلاء و نیاز می باشد چه از لحاظ فرهنگی، آموزشی ورود کند و آن نیاز را مرتفع سازد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حقانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این مراسم ضمن عرض تبریک و ابلاغ سلام نمایده ولی فقیه  در استان کرمان  و همچنین حجت الاسلام والمسلمین باقر بیگ که بدلیل برخی مشکلات و  تداخلات برنامه ای نتوانسته بودند در این مراسم شرکت کنند این انتخاب را بسیار شایسته دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و ادرات تابعه در مناطق جنوب شرق این آمادگی را دارند که از هیچ اقدام و کمکی به دفتر تبلیغات اسلامی و شعبه جنوب شرق کوتاهی نکنند و امیدواریم تعاملات بیش از پیش در همه زمینه ها  صورت پذیرد.

 

در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین سجادی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق نیز با تشکر و قدردانی از حضور همه مهمانانی که از شهرستان و استان های همجوار در این مراسم شرکت کردند اظهار داشت: از اینکه دفتر تبلیغات اسلامی به اینجانب اعتماد نمودند و این وظیفه خطیر را به بنده محول کردند قدردان و خداوند را سپاسگذارم و از خداوند متعال می خواهم که مرا در این راه یاری نماید.

 

رئیس جدید شعبه جنوب شرق  ضمن تشکر از مدیران گذشته تعامل بیشتر با ادارات و نهاد ها را از برنامه های آتی خود دانست و تصریح کرد: تعاملات با دستگاه ها ی دولتی و نهاد های حوزوی  را بیش از پیش گسترش خواهیم داد تا بتوانیم در منطقه اقدامات شایسته ای به سود مبلغین، طلاب، روحانیون  و مردم انجام دهیم.

 

وی دوران تصدی مسئولیت و خدمت به مردم را از فرصت هایی برشمرد که خداوند به انسان ها عطا می کند و سپس بیان کرد: اگر خدمتگزاری ها به خاطر کسب رضایت الله متعال باشد قطعا پیروزی و کامیابی را بدنبال خواهد داشت و کسانی که از فرصت خدمتگزاری استفاده بهینه نکنند در روزی که یکی از نام های آن"یوم الحسره" است غم و اندوه بیشتری خواهند داشت.

 

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین میرخانی سرپرست سابق این شعبه در زمان تصدی امورات، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا سجادی به سمت رئیس جدید این شعبه معرفی شد.

کد خبر 1036301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha