۵۶.۷ درصد از اعتبارات عمرانی گلستان محقق شد/ تحقق ۱۱۹ درصدی درآمدهای عمومی استان

عابدی گفت: تا به امروز بیش از یک هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی به گلستان اختصاص یافته است و ۵۶.۷ درصد تخصیص اعتبار در این بخش شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قدرت الله عابدی» صبح امروز (چهارشنبه 20 اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: 119 درصد تحقق درآمدهای عمومی استان را در 11 ماهه سال 99 شاهد بودیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: در حوزه مالیاتی 123 درصد از درآمدهای استان محقق شده است و تحقق این درآمد با وجود تعطیلی برخی از اصناف و مشاغل در ایام کرونا بود.

 

عابدی متذکرشد: مجموعه اعتبارات عمرانی استانی از محل های ردیف های ملی و استانی و متفرقه بیش از یک هزار 776 میلیارد تومان در سالجاری بود.

 

وی گفت: تا به امروز بیش از یک هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی به استان اختصاص یافته است و 56.7 درصد تخصیص اعتبار در این بخش شاهد هستیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان تاکید کرد: در حوزه اعتبارات عمرانی بر اساس شاخص سرانه جمعیتی در سال 1400 بین استان های  کشور رتبه 17 را بدست آوردیم و این در حالی است که در سال 99 در بین استان های کشور در این شاخصه رتبه 19 قرار داشتیم.

 

عابدی ابراز داشت: به لحاظ رشد اعتبارات تملک در دو سال گذشته در بین استان های  کشور رتبه هشتم را گلستان بدست آورده است.

 

کد خبر 1036329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha