داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهرها به صورت غیر حضوری ثبت نام کنند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: فرآیند ثبت نام داوطلبین در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر به صورت غیر حضوری فراهم شده است.

«ابوذر کوثری» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور فرآیند ثبت نام داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در مراکز حوزه انتخابیه شهرستانهای استان به صورت حضوری و غیر حضوری آغاز گردیده است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان یادآور شد: متقاضیان ثبت نام جهت شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر می توانند از امروز به مدت 7روز از ساعت8صبح الی18عصر با حضور در ستاد انتخابات مراکز حوزه های انتخابیه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

کوثری با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای ثبت نام داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر فراهم شده است، گفت: داوطلبین در ساده ترین روش با دانلود اپلیکیشن از سایت ستاد انتخابات کشور نسبت به ثبت نام خودشان به شکل اینترنتی اقدام و برای نهایی سازی آن به فرمانداری ها مراجعه کنند.

 

وی افزود: همچنین ثبت نام از داوطلبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها از ۱۶ فروردین به  مدت ۷ روز  انجام می شود.

کد خبر 1036383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha