فردا، تجمع 5 هزار دانشجوی مهدی یاور در جمکران

مدیرکل امورفرهنگی وزارت علوم گفت: همزمان با نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) تجمع 5 هزار نفری دانشجویان مهدی یاور فردا به مدت 2 روز در مسجد مقدس جمکران برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلیل دارا، مدیرکل امورفرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه فردا تجمع 5 هزار نفری دانشجویان مهدی یاور در مسجد مقدس جمکران  برگزار می شود، گفت: در راستای تعمیق و گسترش فرهنگ ناب و اصیل مهدویت در بین دانشجویان و به منظور گرامیداشت روز نهم ربیع الاول ( آغاز ولایت امام عصر(عج)) این گردهمایی بزرگ باحضور دانشجویان و نمایندگان دستگاه ها و نهادهای دانشگاهی به مدت 2 روز برگزارمی شود.
وی تصریح کرد: با توجه به مصوبه شورای هماهنگی فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ها، روز نهم ربیع الاول به نام روز «دانشگاه، مهدویت و انتظار» نام گذاری شده است و هر ساله این روز در دانشگاه های کشور گرامی داشته می شود. دانشجویان آغاز ولایت امام عصر(عج) را جشن می گیرند.
بنابرگزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امور فرهنگی وزارت علوم، دارا خاطرنشان کرد: روز نخست این گردهمایی باحضور بیش از 4 هزار نفر از دانشجویان در 313 گروه 14 نفره آغاز می شود و در روز دوم تعداد یک هزار نفر دیگر از دانشجویان به این تجمع خواهند پیوست.

مدیرکل امورفرهنگی وزارت علوم، استفاده از استادان و سخنرانان مرتبط با موضوع مهدویت و مداحی مداحان اهل بیت(ع) را بخشی از برنامه های این تجمع توصیف کرد و افزود: به دلیل همزمانی با دهه فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی اتقلاب اسلامی، دانشجویان در فضایی معنوی و در مسجد مقدس جمکران با آرمان های امام راحل و انقلاب تجدید میثاق می کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 103639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha