آیین رونمایی از کتاب «اربعمائه» برگزار می شود

آیین رونمایی از کتاب «اربعمائه» اثر آیت الله تحریری(پنجشنبه ۲۱ اسفند ) با حضور مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود تحریری،معاون فرهنگی مرکز تخصصی اخلاق و معنویت ضمن تبریک عید سعید مبعث با اشاره به راه اندازی این مرکز گفت: مرکز مذکور تحت اشراف آیت الله استاد محمدباقر تحریری و بر اساس بیانیه گام دوم و لزوم ورود افراد متخصص در حوزه اخلاق و معنویت در منزل مرحوم آیت الله شیخ علی پهلوانی(سعادت پرور) راه اندازی شده است.

 

وی گفت: مراسم جشن مبعث و آیین رونمایی از اثر جدید آیت الله تحریری با عنوان «اربعمائه» با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و حجج اسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه و محمد عالم زاده نوری معاون تهذیب حوزه های علمیه» به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی مرکز تخصصی اخلاق و معنویت تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین وزیری فرد و مدیحه سرایی حاج عباس حیدرزاده برگزار می شود.

 

وی افزود: این مراسم روز پنجشنبه ۲۱ اسفندماه 1399 ساعت ۱۰:۳۰ به صورت مجازی و در مرکز تخصصی اخلاق و معنویت واقع در قم، خیابان 19 دی(باجک) کوچه یک (روبروی مخابرات) برگزار خواهد شد که از طریق سایت «هیئت آنلاین» و با مراجعه به لینک heyatonline.ir/heyat/40 قابل مشاهده است

کد خبر 1036416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha