زیربنای پیشرفت همه‌ی امور وجود امنیت پایدار است

آیت الله عبادی با تأکید بر اینکه زیربنای پیشرفت همه‌ی امور وجود امنیت پایدار است، گفت: جایگاه سپاه پاسداران این است که رهبران فساد، آدمکش و آنهایی که به دنبال تجزیه حقوق انسان ها هستند را از میان بردارند تا مردم از دست آنها راحت بشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۰ اسفند) در دیدار با سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن عرض تبریک عید مبعث، اظهار کرد: دیدار فرماندهان سپاه هم برای من جای تبریک دارد و از این دیدار بسیار خوش وقت هستم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حدیث «الجُنُوُد بِإذنِ اللّه ِ حُصُونُ الرَّعيَّةِ وَ زَينُ الوُلاةِ وَ عِزُّالدِّينِ وَ سُبُلُ الأَمنِ وَ لَيسَ تَقُومُ الرَّعِيِّةُ إلاّ بِهِم»، گفت: شما خدا را خیلی شکر کنید که از جایگاه شما در این حدیث چه تعریف و تعبیری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه زیربنای پیشرفت همه‌ی امور وجود امنیت پایدار است، افزود: همه افرادی که کار خیر می کنند اجر دارند، حالا آن کار می خواهد اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، اداری و غیره باشد، نیروهای مسلح و کسانیکه دست اندرکار امنیت کشور هستند در همه این امور خیر بدون اینکه از آنها چیزی کم شود، شریک هستند به همان دلیلی که اول باید امنیت برقرار باشد تا کارهای دیگر در سایه امنیت به انجام برسد، هر کاری بخواهد انجام شود شرط اول آن امنیت است، خداوند شما را وسیله ای قرار داده تا امنیت حاصل شود.

 

امام جمعه بیرجند در ادامه با اشاره به نامه فوق العاده زیبای سردار سلیمانی به فرزندشان، بیان کرد: هرگز نمی‌خواسـتم نظامی شـوم، این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم، تو میدانی من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفته‌ام برای ایستادن در مقابل آدمکشان است نه برای آدم کشتن. خود را سرباز در خانه هر مسلمانی می‌بینم که در معرض خطر است و دوست دارم خداوند این قدرت را به من بدهد که بتوانم از تمام مظلومان عالم دفاع کنم، برای آن زن بچه به سینه چسبانده هراسان و برای آن آواره در حال فرار و تعقیب، که خطی خون پشت سر خود بر جای گذاشته است می‌جنگم.

 

وی در ادامه و در تبیین آیه 39 سوره انفال، ادامه داد: در سیستم نظامی مکتب انبیاء همواره جنگ برای صلح است و لذاست که خیلی هدفمند است به این معنی که باید به جایی برسد که آنهایی که آدمکش هستند، فتنه می کنند و به جان و ناموس مردم تعرض دارند خلع سلاح شوند.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در لشکر اسلام کسی شروع به جنگ نمی کند و اولین تیر را شلیک نمی کند، این معنی دارد، این فرهنگ است، این مکتب انبیاء است.

 

وی با اشاره به آیه 12 سوره توبه، افزود: جایگاه شما این است که رهبران فساد، آدمکش و آنهایی که به دنبال تجزیه حقوق انسان ها هستند را از میان بردارید تا مردم از دست آنها راحت بشوند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: ملت های غربی و خود اروپا و آمریکا فهمیده اند که سران آنان چه جنایاتی علیه انسانیت انجام می دهند، این که بیش از یک سال جلیقه زرد ها با اعتراض و عدالت خواهی در خیابان های فرانسه راه می افتند ولی آنها را می زنند و می کشند، این ها حرف دارند و حرفشان عدالت خواهی است.

 

وی افزود: در آمریکا و کشورهای مختلف دیگر همه متوجه شدند که تا در دنیا سلطه استکبار و ستمگران کوتاه نشود دنیا آرام نمی شود.

 

آیت الله عبادی یادآور شد: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که مطابق با دین، انقلاب و اسلام ما است در تعدی و تجاوز به هیچ کشوری به عنوان شروع کننده جنگ جایز نیست.

 

امام جمعه بیرجند گفت: اگر کسی به یک انسان یک سیلی بزند باید دیه آن را بپردازد و پاسخگو باشد و هیچ کس حق تعدی و تجاوز ندارد حتی امر و نهی جز از ناحیه سیستم ولایی و خدا که به زبان عقل و علم و ولایت و حکومتی باشد مجاز است در غیر اینصورت کسی نمی تواند به دیگری امر و نهی کند.

 

وی گفت: این فقه اسلام است تا چه رسد به اینکه به کسی سیلی بزنند، حالا مشاهده کنید سران استکبار زنان، کودکان، شیعه، سنی، مسلمان و غیر مسلمان را می کشند، اگر جلوی این ها را نگیرند این ها چه کار می کنند.

 

آیت الله عبادی بیان داشت: پدر و مادرتان و اجدادتان را دعا کنید چون شیر پاکی خوردید و خداوند به شما سمتی واگذار کرده که شما شایسته آن هستید.

 

وی افزود: خدا شما را دوست دارد و شما هم او را دوست دارید شما در خیر همه افرادی که کار می کنند شریک هستید و این چیز کمی نیست.

 

نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در پایان گفت: امیدواریم شرایطی فراهم شود که صاحب اصلی بیاید و مقام معظم رهبری بزرگوار پرچم را به دست ایشان بسپارند و برای همه مردم جهان فرج شود چون بحث فقط ایران نیست، در یمن، نیجریه، عراق، افغانستان، فلسطین و خود آمریکا چه می گذرد؟ 50 میلیون گرسنه در آمریکا وجود دارند مگر به آنها اجازه می دهند که حرف بزنند در کشورهای اروپایی هم همینطور، با ظهور منجی بشر نجات پیدا خواهد کرد، ما هم برای شما دعا می کنیم، خدا بر توفیقاتتان بیفزاید و کارتان مورد رضایت صاحب اصلی انقلاب امام معصوم قرار بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1036424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha