آئین بزرگداشت روز شهدا در دانشگاه آزاد پیشوا برگزار شد

آئین بزرگداشت روز شهدا با حضور فرماندار و دیگر مسئولین در دانشگاه آزاد واحد ورامین- پیشوا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، آئین بزرگداشت روز شهدا با حضور عباسی فرماندار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول حراست فرمانداری، خانواده‌های شهدا، مسئولان، اساتید و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا برگزار شد.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم گفت: جان هر انسانی ارزشمندترین دارایی وی در عالم‌ مادی است که شهدا مشتاقانه آن را در راه انقلاب و اسلام فدا کردند.شهیدان معزز با ایثار و بذل جان خود به مقام شهادت که آمال و آرزوی هر مومن و مسلمانی است، نایل آمدند.
وی افزود: امیدوارم خداوند توفیق دهد تا در نیت، عمل و گفتار رهروی شهدا بوده و با توسل به آنان بتوانیم از عهده مسئولیت‌هایی که بر دوشمان نهاده شده به خوبی برآییم.

حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا نیز در این مراسم با تاکید بر یاد و خاطره شهدا گفت:خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران آنان، ثمره زندگی‌شان را فدای انقلاب کردند و امروز به واسطه خون آنان سرو خوش قامت انقلاب اسلامی پا برجاست.
وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌ها به یاد و نام شهدا این مهم را گوشزد می‌کند که چه وظیفه سنگینی بر عهده ما نهاده شده که امیدوارم بتوانیم آن را به سرمنزل مقصود که همان قربت الی‌الله است، برسانیم.

کد خبر 1036433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha