فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان نهادینه شود

عبدالله پور با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان نهادینه شود گفت: راهیان نور یکی از اقدامات مهم ترویج این فرهنگ در جامعه بود.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری شبستان از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» امروز (چهارشنبه، ۲۰ اسفند) در مراسم سالروز بزرگداشت راهیان نور در سالن ورزشی هشت دی اظهار کرد: آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون شهدا، جانبازان و ایثار گران هستیم.


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در جامعه امروز بیش از پیش به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمندیم گفت: در بحران کرونا و دیگر بحران های طبیعی و غیر طبیعی شاهد رشادت های عموم مردم هستیم.


عبدالله پور اذعان کرد: برای رسیدن به کمال راهی جزء توجه و الگو قرا دادن راه شهدا و فرهنگ و ایثار و شهادت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه سفر راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار بسیار حائز اهمیت است اظهار کرد : نسل امروز با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنید.

«محمدعلی ستیزه» نیز در این مراسم اظهار کرد: در ۲۰اسفند ماه سال ۱۳۷۵، رهبر انقلاب اسلامی به محل شهادت شهید حسین علم الهدی مشرف شدند و به همین مناسبت این روز با عنوان روز ملی راهیان نور در تقویم کشور به ثبت رسید.‌

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گیلان ۸ هزار شهید به انقلاب و نظام اهدا کرد گفت: شهدا رفتند که اکنون ما در آسایش باشیم، از خاک وطن دفاع کردند، اکنون وظیفه ماست که از خون شهدا حفاظت و حراست کنیم.


ستیزه تصریح کرد: امسال به دلیل بروز بیماری کرونا راهیان نور به صورت مجازی برگزار شد.


وی خاطر نشان کرد: روزانه بیش از ۶۰ هزار نفر به صورت زنده، برنامه‌های راهیان نور مجازی گیلان از جمله روایت گری ها را مشاهده کردند و در مجموع بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در بستر فضای مجازی مخاطب برنامه‌های راهیان نور مجازی گیلان هستند.‌

کد خبر 1036437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha